فروش مستقیم انواع پولیش چرم

پولیش چرم از مواد طبیعی ساخته شده است که به تمیز و براق نگه داشتن سطح کفش کمک می کند. حفظ زیبایی کفش شما از آن محافظت می کند. این پولیش، همانطور که از نامش پیداست ، برای کفش های چرمی ساخته شده است تا از شکنندگی آنها تا حد زیادی جلوگیری کند. علاوه بر این ، موادی که برای ساخت این پولیش استفاده می شود ، از آن محافظت و احیا می کند. چرم مورد استفاده در کفش شما خواهد بود. برای استفاده از این پولیش باید مقدار کمی پولیش را با یک برس مناسب برداشته و به طور یکنواخت روی کفش بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه که پولیش خشک شد ، آن را روی کفش جلا دهید.

فروش مستقیم انواع پولیش چرم

تفاوت واکس کفش و پولیش کفش چیست؟

تفاوت واکس کفش و پولیش کفش چیست؟

کفش های تمیز ، براق و “صیقلی” بسیار زیبا و بهتر به نظر می رسند. اما پرداخت پول زیاد برای خرید واکس کفش یا پولیش کفش کمی مشکل است! بنابراین بهتر است واکس کفش خود را بصورت عمده از شرکت واکس و پولیش کفش ما بخرید زیرا هم با مواد شیمیایی و هم با محیط سازگار است و کاملاً طبیعی است ، بنابراین با ما همراه باشید تا بدانید چگونه می توانید کفش های خود را با مواد با کیفیت و طبیعی جلا دهید.

واکس به طور کلی به عنوان ماده ای که روی جسمی مالیده می شود ، گفته می شود، به عنوان مثال واکس کفش ماده ای است که برای ایجاد یک لایه شفاف و محافظت از جنس روی کفش مالیده می شود.
انواع مختلفی از واکس ها برای مصارف مختلف وجود دارد. پولیش چرم برای صیقل دادن سطوح چرم ، پولیش بدنه خودرو برای جلا دادن بدنه خودرو، واکس مو برای فرم دادن و صیقل دادن موها و غیره… به طور کلی واکس موادی شبیه به کرم است که برای پرداخت سطح مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد مختلف در ساخت آن استفاده می شود. امروزه برای ایجاد راحتی، ماشین های پرداخت کفش ایجاد شده اند، به نام صیقل دهنده کفش، که رویه و کناره کفش را با یک یا دو برس افقی جلا میدهد.

تولید کننده واکس و پولیش با کیفیت

تولید کننده براق کننده و پولیش چرم با کیفیت

ساخت واکس کفش فرمول های متفاوتی دارد که هر سازنده بسته به نیاز خود می تواند از آن استفاده کند. برای تهیه واکس و همچنین براق کننده چرم، باید از حلال مناسب استفاده کنید تا مواد با هم ترکیب شوند و بتوانید مواد نهایی به نام پولیش چرم را بدست آورید. در قدیم از ماده ای به نام نیتروبنزن استفاده می شد که به دلیل تأثیر منفی آن بر روی سطوح چرم دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفت. متعاقباً از ماده ای به نام سقز به عنوان حلال استفاده شد که تأثیر بسزایی در کیفیت واکس داشت. با این حال ، به دلیل گران بودن این ماده ، در بسیاری از موارد پارافین و روغن ، از آن به عنوان حلال برای تهیه پولیش استفاده می شود که نتایج مطلوب کیفیت را روی محصول نداشت.

خرید پولیش چرم به قیمت تولیدی

خرید پولیش چرم به قیمت تولیدی

با گذشت زمان و تأثیر نامطلوب واکس های جامد بر محصولات چرمی ، تولیدکنندگان به فکر ساخت واکس مایع افتادند که بیشتر در دستگاه های اپیلاسیون برقی برای زنان استفاده می شد. واکس های مایع برای اولین دستگاه های واکس کفش در دو رنگ واکس مشکی – واکس قهوه ای تولید و روانه بازار شد که بعداً به دلایل مختلف، مانند انتخاب رنگی که با رنگ کفش مطابقت نداشت، متوقف شد. و واکس بی رنگ جایگزین واکس رنگی گردید. یکی دیگر از بخشهای مهم و اساسی در مورد واکس زدن کفش ، برس کفش است. نوع فرچه در کشور ما پرلون است. استفاده از پرلون به جای نایلون در قلم مو دارای مزایایی است که می توان برای حفظ وضعیت مو در استفاده های زیاد – مقاومت بسیار بالا مو در برابر سایش و.. است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *