فروش عمده کفی کفش بدون واسطه

امروزه یکی از فعالیت های ورزشی مهم پیاده روی روزانه می باشد. در صورت استفاده از کفی کفش نامناسب مشکلات زیادی را بدنبال خواهد داشت. کارخانجات ساخت کفی کفش اقدام به فروش عمده کفی کفش در سایت های خود نموده اند. صادرات کفی کفش مرغوب و با کیفیت یکی دیگر از فعالیت های این کارخانجات می باشد.

فروش عمده کفی کفش بدون واسطه

تولید عمده کفی کفش

تولید عمده کفی کفش

کفی کفش نوعی ابزار ارتوپدی است که برای اصلاح یا تغییر عملکرد پا استفاده می‌شود و به صورت اختصاصی برای درمان، تصحیح و حمایت از پاها در برابر بیماری‌ها و عوارض مختلف از قبیل عوارض دیابت در پاها، تغییرات بیومکانیکی و آسیب‌دیدگی‌های مزمن پاها طراحی می‌شود. بعضی از کفی‌های کفش به شکل ساده و غیر اختصاصی ساخته شده‌اند، مانند کفی‌هایی که به عنوان ضربه‌گیر زیر پاشنه‌ها در کفش‌های معمولی قرار داده می‌شوند و بدون نیاز به نسخه در داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های لوازم پزشکی به فروش می‌رسد. شرکت واکس و پولیش درخشان از تولیدکنندگان انواع کفی کفش در بازار می باشد.

مزایای استفاده از کفی کفش

مزایای استفاده از کفی کفش

بمنظور کمک به بهبود ساختار بدن و همچنین سالم ماندن ستون فقرات استفاده از کفی رایج می باشد. کفی کفش طبی یک نوع وسیله کمکی است که در داخل کفش بیمار قرار داده می‌شود تا با نگه داشتن پاها در وضعیت صاف و سالم از آنها حمایت کرده و نیروهای بیومکانیکی غیر طبیعی که بر پاها وارد می‌شود را حذف نماید. کفی کفش بسته به نیاز بیمار می‌تواند دارای صفحاتی به عنوان ضربه‌گیر برای راحتی بیشتر پاها نیز باشد. اما در برخی از موارد کفی طبی کفش باید به صورت اختصاصی برای بیمار طراحی و ساخته شود تا با نیازها و شرایط خاص او مطابقت داشته باشد. کفی‌های کفش اختصاصی با استفاده از یک قالب مخصوص که از پاها گرفته می‌شود و به آن اصطلاحاً گچ می‌گویند، طراحی و ساخته می‌شوند. این قالب می‌تواند هر گونه ناهنجاری یا نقصی که در ساختار پا وجود داشته باشد را نشان بدهد.

موارد استفاده از کفی کفش

موارد استفاده از کفی کفش

میتوان گفت هر فردی که احساس می‌کند برای راه رفتن یا دویدن نیاز به نوعی حمایت بیشتر از پاهای خود دارد، برای استفاده از کفی‌های طبی کفش می تواند اقدام کند. با این حال، غالباً افرادی که دردی در پاهای خود احساس نمی‌کنند نیز می‌توانند از فواید کفی‌های طبی بهره‌مند شوند. شایع‌ترین علائم ناشی از ناهنجاری‌های پا که می‌تواند نشان دهنده نیاز شما به استفاده از کفی‌های طبی باشد شامل انحراف یا قوز شست پا، ساییدگی غیر طبیعی کف کفش ها، درد شدید زانو یا کمر، صافی کف پا، درد ساق پا و شیوه ی راه رفتن غیر طبیعی از موارد استفاده کفی کفش در میان افراد است. برای خرید کفی کفش مناسب به فروشگاه های لوازم پزشکی و یا سایت های معتبر می توان مراجعه نمود.

خرید و فروش عمده کفی کفش

خرید و فروش عمده کفی کفش

امروزه خرید کفی کفش برای افرادی که در راه رفتن به هر نحوی راحت نیستند، جز یکی از ضروریات می باشد. کارخانجات تولید انواع کفی کفش اقدام به فروش عمده کفی کفش برای فروشگاه های لوازم طبی و پزشکی می نمایند. خرید کفی کفش مناسب باید با توجه به شرایط پاها و کمر شما و تشخیص پزشک انجام گردد. برای خرید غیر حضوری نیز مراجعه به سایت های فروش کفش کفش بسیار کمک می کند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *