فروش عمده و تخصصی واکس بی رنگ چرم

وقتی صحبت از جیر ، کتان ، چرم ، جین ، پارچه و … می شود ، در میان همه این مواد ، چرم به طور ناخودآگاه حس کلاسیک و سبک را در اذهان عواکسی القا می کند. یکی از طبیعی ترین و متنوع ترین مواد در جهان چرم است. پتانسیل این ماده برای مدت طولانی خوب به نظر می رسد و دارای مزایای زیادی از جمله دوام، سبکی، راحتی و .. این موارد و بسیاری موارد دیگر زمانی ایجاد می شود که کسی آن را “چرم” می نامد. ناخودآگاه به فکر تمیز و براق شدن چرم خواهید افتاد و یکی از راه های انجام این کار استفاده از واکس بی رنگ چرم است!

اما این ماده بدون جنبه های منفی نیست. این بدان معناست که ، چرم ساخته شده از پوست حیوانات ، یک ماده زنده است. بنابراین ، برای داشتن ظاهر عملکردی خوب ، به مراقبت احتیاج دارد. توصیه می شود از واکس چرم مخصوص استفاده کنید.

فروش عمده و تخصصی واکس بی رنگ چرم

مراقبت از کفش چرم و سایر وسایل چرمی

مراقبت از کفش چرم و سایر وسایل چرمی

در این مقاله می خواهیم اسرار نگهداری از محصولات چرمی را فاش کنیم ، بهترین واکس چرمی را به شما معرفی کنیم و اگر سوالی دارید مانند: واکس چرم از چه چیزی ساخته شده است؟ بهترین واکس برای چرم چیست؟ بهترین روغن برای کاپشن چرم چیست؟ انواع واکس کفش و انواع رنگ واکس کفش کدامند؟ ” این سوال ها را به یاد داشته باشید، اجازه دهید پاسخ قابل قبولی به آنها بدهیم.

برای برخی از افراد ، به ویژه افرادی که جیب بزرگی دارند و علاقه کمی به مراقبت از لباس های خود دارند ، مراقبت از چرم به اندازه مراقبت از عتیقه جات اهمیت دارد. برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا وضعیت آن خوب باشد.

اما اگر می خواهید برای سالهای آینده کیف چرمی همراه خود داشته باشید، چند کار را می توانید انجام دهید تا بتوانید آن را در شرایط مناسب نگه دارید. وسایل چرمی نیز به مرور زمان کثیف میشوند.اما این کثیفی ها بدون هیچ فرآیند پیچیده ای برداشته می شود، اما به خاطر داشته باشید که چرم اساساً یک ماده زنده است به این معنی که با گذشت زمان تغییر می کند.

انواع مختلف واکس کفش چرم

انواع مختلف واکس کفش چرم

چرم دائما در حال پیری است. استفاده از اسپری واکس چرم به شما امکان می دهد عمر اجناس چرمی خود را افزایش دهید. از واکس چرم برای کیف های چرمی نیز می توان استفاده کرد. اگر به طور مرتب از واکس جهت تعمیر چرم استفاده می کنید، نه تنها کیفیت چرم افزایش می یابد، بلکه استایل شما جذاب تر و تمیزتر می شود و می توانید از کیف، کفش یا کت خود برای مدت طولانی استفاده کنید. البته واکس فقط برای محصولات چرمی نیست. همچنین واکس برای جیر و واکس برای نوبوک وجود دارد. اما همانطور که گفته شد، چون چرم زنده است، به واکس بیشتری احتیاج دارد.

فروش ویژه واکس بی رنگ چرم به قیمت فوق‌العاده

فروش ویژه واکس بی رنگ چرم به قیمت فوق‌العاده

امروزه بسیاری از افراد در سراسر جهان از وازلین برای واکس کیف های چرمی استفاده می کنند وازلین چون بافت چربی دارد، از بافت کیف، کفش یا کت چرم شما مراقبت می کند و ظاهری جذاب و تمیز به آن می بخشد. برای این منظور، مقداری وازلین استفاده می شود، روی کف دست مالیده و روی کیف یا کت چرمی مالیده می شود. اما پیشنهاد میشود از واکس بی رنگ چرم استفاده کنید زیرا در گذشته، موم ها عموماً از مشتقات نفتی ساخته می شدند. البته وقتی این واکس ها روی کفش ها مالیده می شد، بوی نامطبوعی از روغن می داد. امروزه ، مواد مورد استفاده در جدیدترین موم ها ، مواد طبیعی هستند که برای ماندگاری چرم نیز بسیار مفید هستند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *