قیمت عمده واکس کفش

امروزه باوجود تنوع زیاد کفش، خرید واکس کفش نیز مهم است.امروزه شرکت‌های مختلفی به تولید واکس کفش به‌صورت عمده پرداخته‌اند که شرکت واکس درخشان تولیدکننده‌ی واکس و پولیش هست. به‌طورکلی و در اصطلاح تجاری واکس به ماده‌ای گفته می‌شود که روی کفش به‌منظور براق شدن و طولانی شدن عمر وسیله استفاده می‌شود. بهتر است قبلاً از خرید واکس به تعریف آن توجه کنید. واکس ماده‌ای است که موجب براقیت و محافظت از نخ‌ها و بافت آن می‌شود. تنوع زیاد واکس در استفاده‌ی آن باعث شده است که کارخانجات تولید واکس به‌صورت عمده انواع مختلفی مانند: واکس چرم برای براق کردن سطوح چرمی، واکس بدنه خودرو برای براق کردن بدنه خودرو، واکس مو برای حالت دادن و براق کردن موی سر و غیره… را ارائه دهند.

قیمت عمده واکس کفش

اهمیت واکس کفش

 

اهمیت واکس کفش

واکس ماده‌ای به‌صورت کرم است که به‌منظور براق کردن سطوح اشیا مختلف استفاده می‌شود خرید واکس و تجارت آن به‌عنوان یکی از مسائل مهم در صنعت هست.در بازرگانی واکس درخشان انواع مختلفی از محصولات واکس موجود است.اما در عصر حاضر، جهت ایجاد رفاه دستگاه‌های واکس ایجادشده است که به آن دستگاه براق‌کننده کفش می‌گویند به‌وسیله یک یا دو برس که به‌صورت افق قرار دارند رویه و کناره‌های کفش را تمیز می‌نماید. قیمت واکس کفش نسبت به ارزش و اهمیت خود کفش بسیار ناچیز هست اما حضور آن در کنار کفش بسیار مهم است. با توجه به قیمت نسبتاً بالای کفش، ضروری ست با واکس زدن عمر کفش خود را زیاد نماییم. شرکت واکس درخشان انواع واکس و پولیش کفش را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مواد استفاده‌شده در واکس کفش

مواد استفاده‌شده در واکس کفش

همان‌گونه که از ظاهر واکس کفش مشخص است این ماده متشکل از مواد صنعتی و شیمیایی هست. و تولید آن کارخانه‌ها تولید واکس به‌صورت عمده انجام می‌شود. شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانه‌ها تولید و پخش واکس در بازار هست. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول‌ترین آن اشاره می‌شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل‌حل در روغن هست. یکی از مهم‌ترین حلال‌ها در تهیه واکس روغن تربانتین است. درگذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس استفاده می‌کردند اما به دلیل تأثیرات منفی که بر روی چرم به‌جا می‌گذاشت استفاده از آن لغو گردید. در حال حاضر از روغن تربانتین به‌عنوان حلال استفاده می‌شود، گرچه که به علت گرانی این روغن به‌جای آن پارافین مایع یا نفت به کار می‌برند که از مرغوبیت واکس کم می‌کند.

خرید واکس کفش عمده

خرید واکس کفش عمده

همان‌گونه که در بالا به اهمیت خرید واکس کفش اشاره نمودیم، شرکت‌های تولیدی زیادی ازجمله شرکت بازرگانی واکس درخشان، اقدام به فروش و تجارت واکس در بازار نموده‌اند که موفقیت‌های زیادی درفروش واکس عمده داشته‌اند. خرید بهترین نوع واکس مناسب با جنس کفش بسیار مهم است. شرکت واکس کفش درخشان تولیدکننده انواع واکس و پولیش کفش هست. امروزه خرید حضوری از نمایندگان و به‌صورت غیرحضوری از طریق سایت‌های فروش کالا در حال انجام هست.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *