فروش عمده واکس کفش رنگی در شرکت درخشان

تعریف واکس و کاربردهای آن در زندگی روزمره ما دغدغه ای است که ما در این مقاله به آن می پردازیم ، شما از واکس برای چه ابزارهایی استفاده می کنید؟ آیا می دانید همان واکسی که برای صیقل دادن انواع محصولات چرمی استفاده می کنید از چه چیزی ساخته شده است؟ آیا می دانستید انواع مختلفی از واکس کفش رنگی وجود دارد و قبل از استفاده باید با آنها آشنا شوید؟ آیا می دانید برای خرید واکس رنگی چه باید کرد؟

فروش عمده واکس کفش رنگی در شرکت درخشان

بوی واکس کفش از قدیم تا امروز

بوی واکس کفش از قدیم تا امروز

بوی واکس و سطح مشکی براق که نور را منعکس می کند اولین تصویری است که با شنیدن نام واکس به ذهن شما می رسد. ورود انواع پوشاک ، کاپشن ، کیف ، کمربند و … با چرم توجه بیشتری را به واکس جلب کرد. واکس های دیگر فقط برای کفش نیستند، اما هر چرمی که استفاده می شود باید با چنین موادی مالیده شود تا در برابر سایش و آب و هوا محافظت شود.

واکس عموماً ماده ای است که روی کفش یا سطوح دیگر چرم مالیده می شود تا از آسیب و خاک محافظت شود. انواع مختلفی از واکس ها و واکس کفش وجود دارد که معروف ترین آنها قبلا به شکل قوطی بود. در حال حاضر شکل آن به صورت ظرفی کوچک با ماده مایع و ابری بر روی درب آن است.

نمونه های دیگر این ماده واکس جیبی، واکس لباس، واکس کمربند و واکس ماشین است که همه آنها برای سطوح چرمی استفاده می شوند که هدف اصلی آنها صیقل دادن سطوح است.

بهترین واکس کفش در بازار چیست؟

بهترین واکس کفش در بازار چیست؟

در تولید واکس کفش رنگی ، به ویژه برای کالاهای چرمی، سعی شده از مواد مختلف استفاده کنیم. این مواد مختلف در ساختار همه واکس ها مشترک است، فقط درصد مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت است. این مواد اولیه شامل:

 

حلال‌ها

حلال‌ها دو وظیفه دارند:

نرم و تمیز کردن ماده

حل کردن موم‌های قدیمی روی سطح

حلال‌ها از نفت، تورپنتین و محلول استودارد ساخته می‌شوند.

 

روغن‌ها

وظیفه روغن محافظت از چرم است. اگر از چرم با واکس استفاده می کنید، روغن روی سطح باقی می ماند و چرم را برای مدت زمان معینی در برابر تأثیرات محیطی محافظت می کند. مواد تشکیل دهنده روغن شامل لانولین ، روغن مینک ، روغن نیت و کلاژن است. فقط مراقب باشید که از روغن های گیاهی برای صیقل دادن سطوح چرم استفاده نکنید.

موم ها

واکس ها شامل موم های طبیعی یا مصنوعی هستند ، یا ترکیبی از هر دو، موم حاوی پارافین (موم مبتنی بر نفت)، کارناوبا (موم گیاهی) و موم زنبور (موم بر پایه حشرات) است.

 

قیمت واکس کفش رنگی مخصوص محصولات چرمی

قیمت واکس کفش رنگی مخصوص محصولات چرمی

در بازار، انواع مارک های واکس بسیار گسترده است. البته فقط تعداد کمی از آنها مشهور هستند و آزمون را به خوبی گذرانده اند. برای خرید بهترین نوع واکس ، باید واکسی را انتخاب کنید که بتواند محصولات چرم را نرم کند. این باعث می شود سطح چرم همیشه براقیت و درخشش، ارزش، عمر طولانی تری داشته باشد و از مواد طبیعی بیشتری در ساخت آن استفاده می شود. شما نمی توانید مواد واکس را با مشاهده آن تشخیص دهید. در عوض ، باید به مواد تشکیل دهنده و توصیه های نوشته شده در آنها توجه کنید.

واکس کفش ها و سطوح چرمی شما را جلا می دهد. واکس باید از مواد طبیعی و اصلی ساخته شود تا بتواند نتیجه مطلوبی را برای شما از نظر زیبایی و دوام ایجاد کند. انواع مختلفی از واکس ها برای سطوح چرمی وجود دارد که هر کدام بسته به نیاز و هدف شما باید استفاده شوند.

 

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *