فروش عمده واکس مایع کفش چرم مصنوعی

هر نوع محصول چرمی، چه محصولاتی که از چرم طبیعی به دست آمده‌اند و چه محصولاتی که از چرم مصنوعی به دست آمده‌اند، نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که یکی از مواد مراقبتی واکس مایع کفش چرم مصنوعی است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره انواع این محصول و همچنین خرید و فروش عمده آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ‌؛ 

فروش عمده واکس مایع کفش چرم مصنوعی

بررسی کیفیت انواع واکس مایع کفش چرم

بررسی کیفیت انواع واکس مایع کفش چرم واکس‌ها بر اساس حالت ماده‌ای که دارد به سه دسته واکس مایع، واکس جامد و واکس اسپری یا گازی شکل تقسیم بندی می‌شوند. 

نوع مایع این محصولات خود بر اساس مواد تشکیل دهنده می‌تواند به انواع گوناگونی تقسیم بندی شود. 

یکی از انواع آن، واکس مایع پلیمری است. این نوع واکس از الیاف پلاستیکی حاصل می‌شود و از آن جایی که در ساخت کفش‌های چرم مصنوعی نیز از پلاستیک استفاده شده، بنابراین می‌تواند بهترین گزینه برای این قبیل محصولات باشد. 

یکی دیگر از انواع واکس مایع کفش، واکس رزینی است. رزین نوعی ماده چسبناک، منعطف و البته مقاوم است و به این ترتیب استفاده از آن در واکس‌ها می‌تواند به کفش مقاومت بالایی بدهد و طول عمر آن را افزایش دهد. 

از جمله موارد استفاده از انواع این واکس‌ها، جلوگیری از نشستن گرد و خاک روی کفش‌ها است، و با پاک کردن و تمیز کردن سطح کفش از گرد و غبارها، سبب افزایش زیبایی کفش می‌شود. 

همچنین براق کننده بوده و می‌تواند جلا و درخشندگی کفش چرم را دو برابر کند. از آن جایی که برای براق کنندگی، به آن چربی اضافه می‌شود و چربی نیز یک ضد آب قوی است، میتواند از نفوذ آب به درون کفش جلوگیری کند. 

این واکس‌ها از خشکی بیش از حد رویه کفش به ویژه در فصول سرد سال جلوگیری می‌کند و به این ترتیب از ترک خوردن ردیه کفش و پاره شدن آن جلوگیری می‌شود. 

قیمت واکس مایع کفش چرم رنگی

قیمت واکس مایع کفش چرم رنگی با توجه به اینکه این واکس‌ها برای انواع محصولات چرمی می‌تواند استفاده شود و از طرفی میزان استفاده از محصولات چرمی نیز بالاست، استفاده از این واکس‌ها افزایش چشمگیری داشته و تولید آن بالا رفته است. 

مجموعه ما اقدام به فروش عمده آن کرده است و در صورتی که تهیه آن به شکل عمده باشد، قیمت نهایی آن بسیار مناسب‌تر بوده و مقرون به صرفه خواهد بود. 

مشتریان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از قیمت واکس مایع کفش چرم رنگی، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *