فروش عمده واکس شکوفه یا بلدرچین

برای بسیاری از افراد ، تمیز و براق نگه داشتن کفش های چرمی بسیار مهم است و اگر این کار با واکس با کیفیت خوب مانند واکس شکوفه یا بلدرچین انجام شود، نتیجه چشمگیرتر خواهد بود.

واکس برای محافظت از چرم استفاده می شود. همچنین به ظاهر زیباتر کمک می کند. به خاطر داشته باشید که برای نتیجه بهتر واکس بهتر است همیشه سطح مورد نظر را با یک حوله یا برس تمیز کنید تا واکس به خوبی روی سطح چرم قرار گیرد. برای سهولت باز شدن واکس بلدرچین ، یک لولا آهنی یا کلید در کنار آن وجود دارد که می توان آن را به راحتی باز کرد و با تکان دادن آن از آن استفاده کرد.

فروش عمده واکس شکوفه یا بلدرچین

کاربرد انواع  مختلف از واکس کفش

کاربرد انواع  مختلف از واکس کفش

اول از همه ، باید بدانید که تمیز کردن با لکه بری متفاوت است. از بین بردن لکه ها از پوست به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله نوع لکه و مدت زمان آن ، که با موضوع این مقاله متفاوت است. بیاموزید که چگونه انواع لکه ها را به زبان ساده از روی چرم خود بردارید. ما نحوه پاک کردن انواع لکه هایی که می توانید از بین ببرید را در صورت تمایل توضیح داده ایم.

اگر کفش های خود را واکس زده اید ، اولین کاری که قبل از واکس زدن باید انجام دهید این است که سطح کفش را تمیز کنید. این عمل برای از بین بردن کثیفی از سطح پوست انجام می شود. بدین منظور از فوم تمیز کننده موجود در شرکت واکس درخشان استفاده می شود که می توان آن را روی انواع کفش و کیف چرم ، جیر و نوباک استفاده کرد.

روش استفاده از فوم تمیز کننده بدین صورت است که ابتدا فوم را روی اسفنج می مالیم و سپس اسفنج را روی تمام قسمت های محصول می کشیم. سپس اسفنج را با آب می شویم و سپس آب اسفنج را به طور کامل تخلیه می کنیم و بعد چون اسفنج رطوبت بسیار کمی دارد ، دوباره اسفنج را روی کفش ها می مالیم تا آلودگی باقی مانده برطرف شود.

خرید واکس عسلی بلدرچین از نمایندگی واکس بلدرچین

خرید واکس عسلی بلدرچین از نمایندگی واکس بلدرچین

واکس زدن و پرداخت کفش موضوعی است که همه ما از آن لذت می بریم. آنقدر سرگرم کننده است که برخی از افراد واکس زدن را نوعی سرگرمی می دانند.

بهترین روش برای صیقل دادن و نگهداری کفش های چرمی ، نظم و ترتیب آنها است. واکس زدن به کفش های چرمی از خشک شدن آنها جلوگیری کرده و کفش های شما را بسیار زیباتر می کند. در بین رنگ های مختلف کفش چرمی ، بیشتر از رنگ های قهوه ای ، عسلی و مشکی استفاده می شود.

در مغازه های جدید واکس چرمی برای کفش های چرمی وجود دارد که از کفش شما مراقبت ویژه ای می کند. برای رنگهای دیگر مانند بنفش ، سبز ، قرمز و صورتی ، می توانید از انواع مختلف واکس کفش که در رنگهای متنوع وجود دارند استفاده کنید. حتی اگر رنگ انتخابی شما در دسترس نباشد ، می توانید از واکس کفش بی رنگ استفاده کنید.

خرید واکس شکوفه یا بلدرچین از نمایندگی فروش

خرید واکس شکوفه یا بلدرچین از نمایندگی فروش

واکس برای محافظت از سطح چرم و ایجاد ظاهر جذاب تر. فراموش نکنید ، برای نتیجه بهتر ، قبل از استفاده از واکس ، سطح مورد نظر خود را با یک حوله یا برس تمیز کنید تا سطح مورد نظر را به خوبی واکس کاری کنید. سپس سطح مورد نظر خود را واکس بزنید. سپس سطح مورد نظر را با یک برس موم زده و بعد از حداقل ۳ دقیقه خیلی آرام و آهسته برس بزنید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *