فروش عمده انواع واکس

تولید و عرضه انواع واکس باکیفیت و صادراتی در کشور موجب شده است تا بازار بسیار خوبی در داخل و خارج داشته باشد به منظور فروش عمده انواع واکس کارخانجات نمایندگی های فروش را در سراسر کشور ایجاد نموده اند. علت کاهش قیمت هنگام خرید عمده انواع واکس موجب شده است و مشتریان بسیاری برای خرید به نمایندگی های فروش عمده انواع واکس موجود در بازار مراجعه نمایند.

فروش عمده انواع واکس

کارخانه تولید واکس با کیفیت

کارخانه تولید واکس با کیفیت

استفاده از واکس کفش مناسب برای نگهداری از کفش بسیار مهم می باشد. بازرگانی واکس درخشان یکی از تولید کنندگان و واردکنندگان واکس بلدرچین بصورت عمده در بازار می باشد. بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

قیمت خرید عمده انواع واکس

قیمت خرید عمده انواع واکس

بمنطور محافظت از کفش های خود می توانید از واکس های کفش مرغوب موجود در بازار استفاده نمایید. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باسد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

صادرات بهترین واکس ایرانی

صادرات بهترین واکس ایرانی

صادرات انواع واکس های با کیفیت ایرانی به سایر کشورها توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. برای واکس زدن کفش نیاز است تا مراحل صحیح واکس زدن را کامل یاد بگیرید. در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. کفش خود را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. فروش عمده انواع واکس به سایر مراکز و فروشگاه های عمده صورت می گیرد.

فروش عمده انواع واکس مرغوب

فروش عمده انواع واکس مرغوب

امروزه کارخانجات تولیدی واکس کفش بخصوص واکس بلدرچین محصولات تولیدی خود را در بسته بندی های مختلف برای فروش در بازار وارد می نمایند.بازرگانی واکس درخشان از تولیدکنندگان واکس کفش می باشد. واکس هاي مختلف ، در ابعاد مختلف بسته بندي و روانه بازار مي شوند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شما می توانید بر حسب نیاز خود ، واکس با حجم مناسب را خریداری کنید. شرکت هاي تولیدی و بازرگانی زيادي در زمينه توليد واکس کفش فعاليت مي کنند.شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از مهم ترین شرکت های تولید و عرضه می باشد.[/hwgold-dash]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *