فروش تخصصی انواع واکس براق کننده کفش

واکس براق کننده کفش از مواد طبیعی ساخته شده است که به تمیز و براق نگه داشتن سطح کفش کمک می کند. این واکس ، یکی از محصولات درخشان ، از مواد طبیعی ساخته شده است که نه تنها زیبایی کفش شما را حفظ می کند ، بلکه از آن محافظت می کند.

همانطور که از نامش پیداست ، این واکس برای کفش های چرمی ساخته شده است تا از شکنندگی آنها جلوگیری شود. علاوه بر این ، موادی که این واکس دارد از آن محافظت می کند و چرم مورد استفاده در کفش را احیا می کند. مواد طبیعی ، حاوی موم زنبور ، پوشش رنگ بسیار بالا ، پایه آب / مواد مغذی برای چرم، درخشش فوری بدون برس است. برای مراقبت از انواع چرم استفاده می شود.

فروش تخصصی انواع واکس براق کننده کفش

انواع واکس نرم کننده کفش

انواع واکس نرم کننده کفش

این واکس نرم کننده کفش قابل استفاده مجدد است بنابراین می توانید چندین بار از آن استفاده کنید. واکس نرم کننده کفش جیبی بسیار سبک است، کاربردی ، قابل حمل و مناسب برای محل کار و خانه و یا حتی در سفر است. مواد بکاررفته در این واکس ها حالت براق به کفش می بخشد. علاوه بر این ، مایع براق موجود در آن باعث جلا بیشتر کفش می شود.

واکس براق کننده در بین مردم بسیار محبوب است. دلیل آن نیز روشن است؛ این واکس ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارند و به سرعت باعث درخشش کفش های چرمی می شوند. برخی از این واکس ها ، مانند آنچه در زیر نشان داده شده است ، از یک اسفنج تشکیل شده است و برای پرداخت کفش های چرمی و حذف گرد و غبار از کفش استفاده می شود.

واکس نرم کننده کفش حاوی مایع رنگی است و همچنین رنگ کفش را تثبیت می کنند. با این حال ، شما نباید بیش از حد از این واکسن ها استفاده کنید. از آنجا که حاوی رنگ و رزین هستند ، منافذ کفش را می بندند و در نهایت چرم را خشک می کنند. پس از دو یا سه بار استفاده از این واکس ها ، توصیه می کنیم یکبار از فوم تمیز کننده برای برداشتن رزین روی سطح کفش استفاده کنید و سپس از واکس استاندارد برای صاف و مراقبت از چرم کفش استفاده کنید.

بوی واکس کفش مرغوب باید چگونه باشد؟

بوی واکس کفش مرغوب باید چگونه باشد؟

واکس کاری کفش چرمی یکی از عواملی است که دوستداران چرم از اهمیت درخشندگی کفش خود آگاه هستند. استفاده از واکس ، که برای هر نوع کفش مناسب است ، منجر به این واقعیت می شود که با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت از کفش ، این محصول در روز اول به تأثیرات خود ادامه می دهد و ظاهر فرد را دوچندان می کند.

واکس چرم برای پرداخت سطوح چرمی ، واکس ماشین برای پرداخت بدنه خودرو ، واکس حالت دهنده برای صیقل دادن موها و …   واکس به طور کلی یک ماده خامه ای است که برای پرداخت سطح مواد مختلف استفاده می شود. به منظور ایجاد راحتی ، در حال حاضر وسایلی برای واکس زدن کفش وجود دارد که اصطلاحا به آنها براق کننده کفش می گویند که با یک یا دو برس افقی کف و کناره کفش را تمیز می کند.

فروشنده واکس براق کننده کفش بصورت عمده

فروشنده واکس براق کننده کفش بصورت عمده

این مرکز با فروش واکس براق کننده کفش به صورت عمده و خرده، توانست نیازهای مصرف کنندگان را برطرف کند. روش های در نظر گرفته شده برای فروش بیشتر مستقیم و غیر مستقیم است و مشتریان می توانند با توجه به شرایط و ضوابطی که دارند اقدام به خرید براق کننده و نرم کننده چرم کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *