فروش تخصصی انواع برندهای براق کننده کفش چرم

چرم یکی از بهترین مواد برای ساخت وسایل شخصی مانند کیف، کفش، کمربند، کیف پول و غیره است و به دلیل دوام و کیفیت بالا، می توان سالها از آن به عنوان یک ابزار محبوب استفاده کرد. در میان این کالاهای چرمی، کفش آسیب پذیرترین است. به دلیل تماس با اجسام و سطوح مختلف سریعتر کثیف می شود. به این ترتیب، کفش های چرمی شما با استفاده از براق کننده کفش چرم به سادگی همانند روز اول سالم می مانند.

فروش تخصصی انواع برندهای براق کننده کفش چرم

انواع واکس کفش چرم

انواع واکس کفش چرم

روشهای عملی نه تنها گرد و خاک و کف کفش های چرمی را از بین می برند، بلکه ظاهری صاف و براق به آنها می بخشد. نکته جالب در مورد روشهای آسان تمیز کردن کفش چرم این است که نیازی به خرید واکس یا باق کننده های گران قیمت ندارید و می توانید کفش های چرمی خود را با استفاده از مواد طبیعی تمیز کنید.

به منظور افزایش عمر کفش و حفظ زیبایی اولیه، لازم است به موقع آنها را تمیز کنید. محصولات زیادی برای مراقبت بهتر از انواع کفش وجود دارد. واکس کفش علاوه بر مراقبت مداوم از کفش، تمیز کردن آسان را تضمین می کند. این واکس ها در اندازه های مختلف در بازار موجود است. استفاده روزانه از کفش به دلیل شرایط مختلف، شرایط جوی نامساعد یا محیط کار می تواند باعث ایجاد لکه و کثیفی روی آنها شود. در این حالت، کفش های براق و تمیز می توانند حال شما را خوب کنند. براق کننده کفش دارای یک خاصیت شفاف کننده است که کفش را تمیز و براق می کند؛ این واکس را می توان مجدداً استفاده کرد. به طوری که می توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

اسپری براق کننده کفش

اسپری براق کننده کفش

اسپری لاک کفش سبک است و می توان آن را به محل کار و خانه و یا حتی در حال حرکت برد. این محصول به کفش حالت درخشندگی می بخشد و مایع براق موجود در آن نیز باعث درخشندگی کفش می شود. هنگام خراشیدن باید بسیار مراقب باشید، اسپری لاک کفش ظاهر کفش را حفظ کرده و کیفیت آن را برای مدت طولانی حفظ می کند، این اسپری ها از ایجاد لکه جلوگیری می کنند یا از خراشیدگی روی کفش جلوگیری می کنند.

همه انواع اسپری ها از مواد اولیه مختلف مانند روغن نارگیل و زیتون و ماده ای به نام لاتولین ساخته می شوند. روغن ها از خشک شدن چرم جلوگیری کرده و باعث درخشش محصول می شوند. این اسپری ها حاوی هیچ گونه مواد مضر نیستند و بهترین محصول هستند. از آنها برای تمیز کردن کفش استفاده می شود، با استفاده از لاک می توانید کفش های خود را با خیال راحت تری در مکان های رسمی و غیر رسمی قرار دهید.

فروش انواع براق کننده کفش چرم

فروش انواع براق کننده کفش چرم

برای تمیز کردن کفش های چرمی، همیشه باید آنها را با ابزار مناسب گردگیری کنید. چرم معمولی با یک برس نرم تمیز می شود، اما تمیز کردن جیر نیاز به یک برس دارد که برای آن بافت خاص طراحی شده باشد. همچنین می توانید از اشیاء روزمره مانند دستمال بچه، پاک کن و نشاسته ذرت برای تمیز کردن کفش های چرمی استفاده کنید، در این مقاله شما را با نظافت ساده و کاربردی کفش های چرمی، چرم رنگی و جیر آشنا می کنیم.

برس را به آرامی در سطح کفش به جلو و عقب بکشید تا گرد و غبار از بین برود. قلم مو را خیلی محکم نکشید زیرا ممکن است به چرم آسیب برساند. تمام سطح کفش و کناره های آن را برس بکشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *