فروش بدون واسطه واکس کفش عسلی

واکس دارای تنوع بسیار بالا می باشد. واکس کفش عسلی برای کفش های با رنگ عسلی تولید و عرضه می‌شوند. کارخانجات تولید و فروش انواع واکس، اقدام به عرضه عمده این محصول به نمایندگی ها و یا سایت های اینترنتی می نمایند. شرکت درخشان عرضه کننده و صادر کننده انواع واکس با کیفیت به سایر کشورها می‌باشد. قیمت روزانه انواع واکس در سایت های فروش اینترنتی درج شده است.

فروش بدون واسطه واکس کفش عسلی

مراکز فروش عمده واکس کفش عسلی

مراکز فروش عمده واکس کفش عسلی

در بازار واکس کفش تولید کنندگان متعددی حضور دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از این شرکت های می باشد. همچنین شرکت تولید واکس کفش عسلی با فرمول جدید و دارا بودن موم طبیعی به اقلام چرمی شما رنگ و درخشش نو خواهد داد و از آن‌ها در برابر آسیب و ترکیدگی چرم محافظت خواهد کرد. با استفاده مداوم از واکس کفش و لباس خود را مرتب و نو مانند روز اول نگهدارید. این محصول را دور دسترس کودکان قرار دهید. برای سفارش محصولات واکس و مراقبت از چرم می توانید به سایت های فروش آنلاین مراجعه کنید.

مشخصات بهترین واکس موجود در بازار

مشخصات بهترین واکس موجود در بازار

انتخاب بهترین نوع واکس کفش بسیار مهم است و می توان با خرید بهترین واکس کفش طول عمر کفش و وسایل چرمی را بالا برد. برای براق کردن، ماندگاری بالای کفش و تغذیه شدن چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، موم یا همان واکس بسیار کاربردی می باشد. امروزه در بازار برندهای خارجی و داخلی زیادی با هم در رقابت هستند. واکس کفش عسلی که در شرکت واکس و پولیش درخشان تولید و پخش می شود یکی از محبوب ترین انواع واکس کفش ایرانی می باشد که بصورت موم تولید می شود.

نرخ واکس کفش

نرخ واکس کفش

با توجه به تنوع فرمول ساخت واکس، کیفیت واکس های تولیدی موجود در بازار نیز متفاوت می شود. واکس شکوفه از مواد اولیه آلمانی ساخته شده است و ضمن نرم کردن کفش ، به زیبایی ظاهری آن کمک می کند. برای خرید واکس های موجود در بازار دانستن قیمت عمده محصول و همچنین مراجعه به فروشگاه های عرضه لوازم کفش بسیار مهم می باشد. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. این واکس ها به پولیش معروف هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد.

خرید و فروش عمده انواع واکس کفش

خرید و فروش عمده انواع واکس کفش

تنوع برندهای تولیدی واکس در بازار برای مشتریان این امکان را فراهم آورده است تا با دقت نظر اقدام به خرید واکس مورد نیاز خود نمایند. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش عسلی می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مختلف واکس شکوفه در بازار می توانید به فروشگاه های فروش لوازم جانبی کفش و ملزومات چرم مراجعه نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *