فروش انواع واکس مخصوص کفش جیر

 امروزه با پیشرفت علم و فناوری انواع مختلف واکس ها متناسب با جنس و نوع کفش ها تولید شده اند که یکی از آنها واکس مخصوص کفش جیر می باشد که متقاضیان مخصوص به خود را دارد و با قیمت مناسب به فروش می رسد. 
فروش انواع واکس مخصوص کفش جیر

باکیفیت ترین انواع واکس مخصوص کفش جیر

باکیفیت ترین انواع واکس مخصوص کفش جیر برند های بسیار زیادی وجود دارند که مشغول تولید انواع واکس کفش جیر می باشند و هر یک ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند.

واکس مخصوص کفش جیر در انواع مختلف مدل های افشانه ای و مایع  و ابری وجود دارد که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است چرا که کافی است افشانه را روی کفش اسپری کرده و یا به آرامی مالیده و روی سطح کفش بکشید.

کفش های جیر به خاطر جنسی که دارند بسیار حساس هستند و احتمال دارد زود پاره شوند و به سرعت گرد و غبار را جذب می کنند از این رو استفاده از واکس های مخصوص کفش جیر بسیار حائز اهمیت است.

واکس های مخصوص کفش جیر به خاطر مواد شیمیایی، پاک کننده، براق کننده و نرم کننده ای که در خود دارند سبب می شوند تا نرمی  و لطافت کفش ها با استفاده ی زیاد نیز حفظ شود و همچون روز اول بدرخشد.

زمانی که کفش جیر دچار خراش و ساییدگی می شود به راحتی می توانید با استفاده از این واکس ها آن را برطرف نمایید، به این منظور شما باید سطح کفش تان را با سوهان به آرامی سوهان زده و سپس واکس بزنید تا درست مثل روز اولش باشد.برای شناخت واکس مخصوص کفش جیر با کیفیت باید به مایع آن توجه کنید چرا که واکس با کیفیت به سرعت جذب پارچه جیر کفش نمی شود.با کیفیت ترین واکس ها به هیچ عنوان بوی نا مناسب و آزاردهنده ندارند و موجب نرمی کفش می شوند که به راحتی می توانید با پاهای تان آن را حس کنید.

خرید ارزان واکس مخصوص کفش جیر

خرید ارزان واکس مخصوص کفش جیر واکس مخصوص کفش جیر در اندازه ها و مدل های مختلف روانه بازار شده است که قیمت های متفاوتی نیز دارند و می توانید تناسب با نیاز و بودجه تان خریداری کنید. خرید واکس کفش جیر به صورت عمده و به تعداد زیاد نیز امکان پذیر است که در این صورت هزینه خرید کم تری در قیاس با خرید عددی پرداخت خواهید کرد. واکس ها طول عمر بسیار زیادی دارند و به این زودی ها خراب یا فاسد نمی شوند مگر این که آن ها را در جایی نامناسب قرار داده باشید که در این صورت خشک می شوند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *