فروشگاه انواع ابر واکس ابری

واکس ابری یک نوع واکس موجود در بازار است که برای براق کردن کفش و کت های چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. ابر واکس ابری در طرح ها و سایز های مختلفی وجود دارد. فروشگاه های کوچک و بزرگ وظیفه فروش این نوع واکس ها را بر عهده دارد.علاوه بر خرید حضوری خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اقدام به تهیه این نوع ابر واکس کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت ما واکس با کیفیت و مرغوب را تهیه کرده و از استفاده آن برای براق کردن کفش و کت خود لذت ببرید .

فروشگاه انواع ابر واکس ابری

ویژگی های مهم ابر واکس کت چرم

ویژگی های مهم ابر واکس کت چرم از ابر واکس علاوه بر اینکه برای براق کردن کفش های چرم استفاده می شود در برق انداختن کت های چرم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.ای وسیله می تواند در سالم ماندن کت چرم نیز کمک کننده باشد. ابر واکس کت چرم باید خصوصیاتی داشته باشد که در اینجا به آن اشاره می کنیم.

●ابر واکس کت باید طوری باشد که بسیار لطیف باشد و وقتی که روی کت کشیده می شود خط نندازد یا رد واکس روی کت نماند.

● از آنجای که کت سطح زیادی دارد اندازه ابر واکس باید طوری باشد که بتوان در زمان کوتاه و به راحتی واکس را روی کت بچرخانیم و کت را وکس بزنیم همچنین باید ابر آن به گونه باشد که بتوان تمام قسمت کت اعم از استین ها و یقه به راحتی واکس بخورد.

●کار دیگر واکس محافظت از چرم کت می باشد. به این صورت که واکسن را در اواخر فصل سال به کت زده تا برای سال بعد چرم کت کیفیت خود را از دست ندهد و چرم آن تیکه تیکه نشود و نریزد . بنابراین ابر واکس چرم باید از کیفیت بالای برخوردار باشد و مقدار روغنی که روی ابر است استاندارد باشد.

● در پوش ابر واکس ابری کت چرمی باید به صورتی باشد که روغن ابر خشک نشود و هزینه ای که برای خرید واکس صرف می شود به هدر نرود .

بازار خرید ابر واکس ابری

بازار خرید ابر واکس ابری برای خریدی ابر واکس شما می توانید به بازارهای بزرگ شهر مراجعه کنید و این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه خریداری کنید. همچنین امروزه بهترین بازار برای خرید چنین محصولاتی بازار های اینترنی می باشد. خریدار می تواند با یک جستجوی ساده در فضای مجازی از قیمت و مدل های مختلف انواع واکس ابری آگاهی پیدا کند. امروزه بدلیل آشنای افراد از مزیت های این وسیله کاربردی باعث شده است که خرید ابر واکس بازار خوبی را تجربه کند. برای خرید این محصول می توانید با سایت زیر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنیدو محصول با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *