فروشندگان عمده براق کننده چرم صندلی ماشین

براق کننده چرم صندلی ماشین محصولی است که به شکل های مختلف عرضه و قابلیت بالایی در حفظ زیبایی و محافظت از لایه های چرمی صندلی دارند. در این مقاله به معرفی جدیدترین انواع براق کننده های موجود در بازار خواهیم پرداخت. همچنین فروشندگان این مرکز می توانند محصولات جدید در این صنعت را با قیمت عمده برای خریداران و فعالین تهیه و ارسال نمایند.

فروشندگان عمده براق کننده چرم صندلی ماشین

ویژگی براق کننده چرم صندلی ماشین

 ویژگی براق کننده چرم صندلی ماشین تمیز نگه داشتن چرم صندلی ماشین همیشه یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان خودرو هستند. چرا که جنس صندلی ها اغلب از پارچه و چرم بوده و گاهاً تمیز کردن آنها کار چندان آسانی نخواهد بود.
برای رفع این مشکل، شرکت های تولیدی محصولی را ارائه کرده اند که به آن براق کننده چرم صندلی ماشین می گویند. این محصول به صورت اسپری، واکس، دستمال مرطوب و مایع نگهدارنده چرم خودرو عرضه می شود.
یکی از پرطرفدارترین این محصولات، انواع اسپری ها هستند که نه تنها جهت براق کنندگی بلکه برای محافظت از پوشش چرمی صندلی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از ویژگی های انواع براق کننده های ماشین عبارتند از:

  • قابلیت از بین برنده انواع لکه ها
  • محافظت طولانی مدت از چرم صندلی
  • عدم نیاز به شستوی روکش صندلی
  • قابلیت استفاده برای تمیز کردن نقاط دیگر خودرو
  • معطر کردن محیط داخلی ماشین
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به حجم براق کننده ها

در مورد قیمت براق کننده چرم باید خاطر نشان کرد که برند شرکت سازنده نقش مهمی در تعیین آن دارد. چرا که اکثر این محصولات در بازار داخلی کشور، نمونه های وارداتی از کشورهای اروپایی و چین هستند.

سفارش براق کننده چرم صندلی ماشین

سفارش براق کننده چرم صندلی ماشین اگر از اسپری براق کننده برای چرم صندلی ماشین خود استفاده می کنید، آشنایی با چگونگی طرز استفاده از آن نیز اهمیت زیادی در نتیجه کار نهایی خواهد داشت. برای این کار ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید و سپس از فاصله 15 تا 20 سانتی متری آن را بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید. در نهایت از یک پارچه نخی جهت تمیز کردن چرم صندلی استفاده کنید. نکته مهم اینکه محصولات براق کننده ماشین قابل اشتعال هستند. بنابراین سعی کنید هیچگاه آنها را در داشبورد ماشین بویژه در فصل تابستان نگهداری نکنید.
اگر از دستمال های براق کننده برای تمیز کردن چرم صندلی ماشین خود استفاده می کنید، سعی کنید آن را بر روی روکش فرمان یا بدنه داخلی خودرو نکشید چرا که ترکیبات آن تنها برای سطح چرمی تولید شده است.
امروزه به واسطه تولید متنوع انواع براق کننده ها تهیه نمونه مناسب نیاز به شناخت دقیق آنها خواهد داشت. برای سفارش براق کننده چرم درجه یک و البته ارزان قیمت می توانید از این سایت با نمایندگان فروش مستقیم ارتباط برقرار نموده و اطلاعات فنی در مورد این محصولات کسب نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *