فروشنده معتبر واکس کفش چرم زرشکی

 شرکت ما فروشنده معتبر واکس کفش چرم زرشکی می باشد واکس های تولید شده توسط شرکت ما از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است و تمام نکات بهداشتی و استاندارد ها را در تهیه آن رعایت کرده‌ایم برای خرید این محصول با کیفیت عالی می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید.

فروشنده معتبر واکس کفش چرم زرشکی

علل برتری واکس کفش چرم زرشکی نانو

علل برتری واکس کفش چرم زرشکی نانو  برای اینکه عمر کفش چرم را بالا ببریم و دوام و ماندگاری آن حفظ شود باید به مراتب از آن مراقبت کنیم که این کار را با واکس زدن مداوم انجام می دهیم.

 باید سعی کنیم که در استفاده از انواع واکس بسیار دقت کنیم واکس کفش چرم زرشکی نانو از کیفیت مرغوب بسیار بالایی برخوردار است زیرا فناوری نانو معمولا بر روی اتم به اتم یک مدل تأثیر می‌گذارد و بنابراین از کاربرد های فراوان برخوردار است.

 جدیدترین انواع واکس کفش چرم که با فناوری نانو تولید شده است را واکس کفش چرم نانو می گویند.

که این واکس قابلیت براق کنندگی بسیار زیادی دارد و با خاصیت آنتی استاتیک مانع نفوذ آلودگی‌ها میکروب ها و گرد و غبار بر روی سطح کفش می‌شود و براقیت کفش را به مدت طولانی تری حفظ می‌کند.

 این محصول دارای خاصیت نانوسیلور می باشد و می تواند از کفش شما در برابر انواع آلودگی ها و اشعه خورشید و اشعه ماورای بنفش محافظت کند.

 در ساخت این محصول هیچ گونه مواد شیمیایی به کار نرفته بنابراین هیچ گونه آسیبی به بدن نمی رساند و آلرژی زا و حساسیت زا نمی باشد و کاملاً سازگار با محیط زیست است.

می تواند به عنوان یک لایه محافظ برای جلوگیری از انواع لکه های روغن و غیره عمل کند.

 کاملاً نامرئی می باشد و فقط براقیت و جلوه های بصری کفش شما را چند برابر می کند.

واکس کفش چرم زرشکی چگونه تولید می شود؟

واکس کفش چرم زرشکی چگونه تولید می شود؟  کفش چرم زرشکی یکی از انواع کفش های می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد این رنگ خاص می‌ تواند جلوه بصری بسیار زیبایی را به پوشش افراد هدیه دهد بنابراین استفاده از این محصول بسیار رواج دارد.

 واکس کفش چرم زرشکی معمولاً در کارخانه ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه و تولید می شود و در بسته بندی های متفاوتی به صورت اسپری و یا به صورت فردی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

 تولید واکس کفش چرم معمولاً با استفاده از مواد: 

 موم کارنوبا _  موم زرد _  روغن تربانتین _  رنگ زرشکی قابل حل در روغن _  مرکب عاج _ اسید اولئیک  می باشد به طوری که مو ها را ذوب می کند و با مواد دیگر مخلوط می کنند و با استفاده از بهترین تکنولوژی متخصصان می‌توانند واکس چرم را تهیه و تولید کند. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *