فروشنده عمده واکس ابری کفش ارزان

واکس هایی که برای کفش تولید می گردند، انواع مختلفی دارند که به صورت مایع، خمیری و جامد عرضه می شوند. ما می خواهیم برای شما، نوع منحصر به فرد این محصول را معرفی کنیم که به ابری معروف است. از سویی، با مراجعه به فروشنده عمده واکس ابری کفش ارزان، را می توانید در رنگ های گوناگونی به دست آورید.

فروشنده عمده واکس ابری کفش ارزان

اطلاعاتی درباره واکس ابری کفش

فروشنده عمده واکس ابری کفش ارزاندر این جا، به اطلاعاتی درباره واکس ابری کفش می پردازیم. این نمونه از کالا، متشکل از بدنه پلاستیکی که در واقع، جعبه آن نیز محسوب می شود و یک تکه ابر است. اسفنج به کار رفته به بخشی از جعبه چسبیده شده و آغشته به رنگ می باشد. این جعبه ها البته سایزهای کوچک و بزرگ دارند.

از طرفی، آنان بسیار سبک هستند و به راحتی می توانید در کیف دستی خود جای دهید و در مواقع ضروری، در آورده و با کشیدن به روی کفش، آن را تمیز و براق نمایید. یکی از خصوصیات بارز این مدل از واکس ها این است که شما نیازی به برس مخصوص و پارچه تمیز کننده و سایر لوازم دیگر پیدا نمی کنید.

همچنین در هنگام استفاده، دست‌ تان نیز رنگی و کثیف نمی شود. ابری که در جعبه تعبیه شده، بسیار نرم و هیچ آسیبی به چرم رویه نمی رساند. باید گفت، شما علاوه بر کفش، می توانید از این کالا، برای تمیز نمودن کیف، کمربند، کاورهای صندلی ماشین و هر جنس چرمی دیگری استفاده کنید.

این واکس ها، الوان شان سریع خشک می شود در صورت برخورد با جایی، رنگی از خود باقی نمی گذارد و در کنار این، بدون بو است.

راه های خرید واکس ابری کفش ارزان

فروشنده عمده واکس ابری کفش ارزانتهیه واکس ابری مخصوص کفش را می توان به روش های متفاوتی انجام داد و بنابراین، روش های خرید واکس ابری کفش ارزان، می تواند گوناگون باشد؛ ولی در این زمینه توجه داشته باشید که این کالای کاربردی را برندهای مختلفی می سازند که طبعاً این امر باعث تفاوت در کیفیت محصول می گردد.

واکس کفش ابری مرغوب؛ اما نرخ پایین را می شود از این سایت به دست آورید. شما هر رنگی را که بخواهید، راحت سفارش داده و در مدت زمان کمی نیز به دست شما می رسد. خرید از هر نقطه کشور امکان پذیر است و تنها برای انجام معامله، نیاز است تا با فروشندگان این فروشگاه اینترنتی تماس حاصل کنید.

در کل، واکس های نام آشنا به ابری، رنگ های زیر را نیز دارند:

  • واکس مشکی
  • واکس قهوه ای
  • واکس بی رنگ
  • واکس نقره ای
  • واکس آبی
  • واکس عسلی

قابل ذکر است که خرید این رنگ ها، به صورت عمده هم انجام پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *