فروشنده انواع بوگیر کفش طبیعی

برای ورزشکارانی که به صورت حرفه ای تمرین می کنند، یا کسانی که به دلیل فعالیت طولانی مدت در خارج از خانه همیشه در طول روز کفش می پوشند، یا افرادی که به هر دلیلی روی پای خود عرق می کنند، یکی از مهمترین آنها بوی کفش یا کتونی است. وحشتناک ترین اتفاق برای چنین افرادی این است که در طول روز و ناگهان مجبور می شوند کفش های خود را از پا درآورند، در این صورت از بوی بد کفش و پا بسیار اذیت می شوند و راهی جز استفاده از بوگیر کفش نمیماند!

فروشنده انواع بوگیر کفش طبیعی

ویژگی های مهم بوگیر کفش

ویژگی های مهم بوگیر کفش

بوگیر کفش یا بوگیر کتانی، محصولی است که به کفش یا کتانی افزوده می شود تا از رشد باکتری های مولد بو جلوگیری کند. بوگیر کفش می تواند حاوی ترکیبات مختلفی باشد که هر کدام از ایجاد بوی بد در کفش شما جلوگیری می کند. برخی از مواد به کار رفته در بوگیر کفش یا پودر کتانی نه تنها روی خود کفش تاثیر می گذارد، بلکه از تعریق پاها نیز جلوگیری می کند و پس از استفاده باکتری یا میکروبی وجود ندارد که باعث بوی بد کفش شود.

شایان ذکر است که عرق بدن به خودی خود در هیچ نقطه ای از بدن بو نمی دهد. این ترکیب منجر به ایجاد بوی بد عرق می شود. بنابراین بدیهی است که تمیز کردن پوست و شستن مرتب پاها با صابون های ضد باکتری می تواند مشکل بوی پا ناشی از تعریق را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

بازار خرید بوگیر مخصوص کفش طبیعی کجاست؟

بازار خرید بوگیر مخصوص کفش طبیعی کجاست؟

البته این درست است که بوی پا به دلیل پوشیدن مداوم کفش یک پدیده طبیعی است، اما برخی از افراد همچنان درگیر مشکلات ناشی از شدت این مشکل هستند. پاهای خود را چندین بار با آب و صابون بشویید تا از شر بوی بد خلاص شوید. از شستشوی مکرر کفش گرفته تا استفاده از روش های خانگی برای از بین بردن بوی بد کفش یا کتونی، حتی شاید سلامت پای خود را زیر سوال ببرید! و مطمئن شوید که از این بیماری رنج نمی برید در صورت بروز علائم قارچ ها یا سایر مشکلات پوستی به پزشک مراجعه کنید. استفاده از بوگیر کفش و پا با قدرت جذب بالا یکی از راه حل های ساده و کم هزینه برای رفع مشکل بوی بد پا است. برای اطلاعات بیشتر با شرکت واکس درخشان تماس بگیرید و سوالاتتان را بپرسید.

 

خرید عمده انواع بوگیر کتونی به قیمت تولیدی

خرید عمده انواع بوگیر کتونی به قیمت تولیدی

درخشان گروهی است که در زمینه ساخت انواع بوگیر برای کفش و بدن فعالیت می کند. بوگیر کفش و کتانی محصولی پرکاربرد است که درصد بالایی از رضایت مشتری را به دست آورده است. این بوگیر حاوی کلرید آلومینیوم نیست. و از نقره و اسید بوریک استفاده نمی شود. علاوه بر این، بوگیر کفش دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است.

بوگیر کفش برای پوشیدن کفش های راحت، پیاده روی، دویدن، کوهنوردی، فوتبال و فوتسال مناسب است. این بوگیر کتانی بوی کتانی را کاملا از بین می برد. تاثیر آن فوری است و برای بهبود تدریجی پای ورزشکاران نیز موثر است.

پودرهای بوگیر موجود در بازار ترکیبات متفاوتی دارند، بنابراین برای یافتن بهترین بوگیر کفش که بیشترین تاثیر را بر کفش یا کتانی شما دارد، باید مدتی از مدل های مختلف استفاده کنید تا محصول را بشناسید. اگر شما تصمیم گرفته اید از بوگیر استفاده کنید از این پس برندهای مطمئن استفاده کنید. اگر از این به بعد تصمیم به استفاده از بوگیرهای کفش دارید، دانستن نحوه استفاده از بوگیرهای کفش نیز ضرری است، زیرا استفاده بیش از حد یا نادرست از این محصول می تواند منجر به آسیب دیدگی پا و یا عدم نتیجه مطلوب شود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *