عرضه و فروش مستقیم بهترین واکس کفش

امروزه واکس کفش بعنوان یکی از اکسسوری های پرکاربرد می باشد. برای خرید بهترین واکس کفش در بازار انواع برندهای مختلفی وجود دارد. شرکت بازرگانی درخشان تولید و عرضه کننده انواع واکس کفش می باشد. صادرات بهترین واکس کفش و با کیفیت در بازار های بین المللی نیز رونق چشمگیری دارد. خرید عمده واکس کفش توسط فروشندگان انواع کفش های چرمی و چرم مصنوعی انجام می گیرد.

عرضه و فروش مستقیم بهترین واکس کفش

اهمیت خرید بهترین واکس کفش

اهمیت خرید بهترین واکس کفش

خرید کفش متناسب یکی از ضروریات سلامت بدن می باشد. از طرفی نکهداری و مراقبت از کفش نیز اهمیت زیادی دارد. برای خرید بهترین و مرغوب ترین واکس کفش لازم است تا نکات لازم را جهت خرید بدانید. شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از تولید کنندگان واکس کفش در بازار می باشد. . بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس درخشان یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

بهترین واکس کفش موجود در بازار

بهترین واکس کفش موجود در بازار

با توجه به شناخت انواع واکس های مایع و جامد، بهتر است بدانیم از چه واکسی باید برای مراقبت از کفش استفاده کنیم. واکس درخشان یکی از پرفروش ترین انواع واکس موجود در بازار می باشد که مشتریان زیادی دارد. واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. عموما مشتریان حالت جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند.

نحوه تمیز کردن کفش با بهترین واکس کفش

نحوه تمیز کردن کفش با بهترین واکس کفش

کفش بعنوان پرکاربردترین اکسسوری که بصورت روزمره از آن استفاده می شود، نیاز به مراقبت و واکس زدن صحیح و به موقع دارد. در ابتدا با یک برس نرم ، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. کفش را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کفش را با لایه ای از واکس بپوشانید. بگذارید کفش به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود. پس از خشک شدن واکس، با یک برس مقادیر اضافه و باقیمانده ی واکس را بزدایید. برس کشیدن را تا زمانی ادامه دهید که تنها لایه ی نازکی از واکس روی کفش باقی بماند.

خرید و فروش عمده بهترین واکس کفش

خرید و فروش عمده بهترین واکس کفش

از آنجا که داشتن نشان استاندارد ملی و تاریخ انقضای محصول از مهم ترین فاکتور های خرید واکس کفش مرغوب می باشد، توجه به موارد همچون برند محصول نیز اهمیت دارد. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش درخشان است که بعلت تقاضای زیاد، شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *