عرضه مستقیم انواع واکس کفش مخمل

محافظت و نگهداری از کفش بسیار اهمیت دارد. واکس کفش مخمل برای نگهداری دارای تنوع بالایی می باشند. خرید و فروش عمده انواع واکس توسط فروشگاه های محصولات مخملی و کفش صورت می‌گیرد. صادرات بسیاری از واکس های مرغوب تولید شده به کشورهای همسایه توسط بازرگانان انجام می‌شود. قیمت خرید عمده واکس کفش در بازار و نمایندگی های فروش بصورت حضوری صورت می‌گیرد.

عرضه مستقیم انواع واکس کفش مخمل

کارخانه های تولید واکس مخمل

کارخانه های تولید واکس مخمل

امروزه خرید و فروش واکس کفش یکی از مهم ترین محصولات بازار تجاری می باشد که شرکت های زیادی نظیر شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از فروشندگان واکس ارزان و با کیفیت در بازار است.همانطور که می دانید کفش ها بعلت در معرض بودن آلودگی محیط زیست ، به راحتی جذب خاک و انواع مواد افزودنی سازگار با محیط زیست می شوند و نیاز به مراقبت دارندبه همین دلیل خرید واکس کفش ارزان و بصرفه یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از کفش می باشد.

اهمیت واکس زدن کفش مخمل

اهمیت واکس زدن کفش مخمل

واکس اسپری: استفاده از این نوع واکس بسیار ساده و آسان است. واکس روی کفش های شما در بیرون از خانه اسپری می شود و ضمن از بین بردن آلودگی ، کفش شما را نرم می کند. کوچکی و قابل حمل بودن آنها در بیرون از خانه یکی از مزیت های آن می باشد. واکس سخت: واکس های سخت از قدیمی ترین نوع واکس کفش هستند. برای استفاده از آنها ، از برس یا اسفنج استفاده کرده و سطح کفش را به خوبی پوشانده و از کفش در برابر آلودگی ها مراقبت کرد. واکسهای مایع: عملکرد واکس های مایع مشابه عملکرد واکس های جامد است. واکس اسفنجی: یکی از پر مصرف ترین انواع واکس هایی که از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است و برای استفاده از این واکس کافی است اسفنج های آغشته به روغن را روی کفش های خود بمالید.

نحوه استفاده از واکس کفش مخمل

نحوه استفاده از واکس کفش مخمل

قبل از استفاده از هر کدام از انواع واکس مخمل، نکته مهم این است باید گرد و خاک کفش یا وسیله مخملی خود را پاک کنید.اگر از اسپری واکس مخمل استفاده می کنید اسپری را قبل از استفاده تکان داده، ۱۰ تا ۲۰ سانتی کالای مخمل خود گرفته و به طور متناوب به سراسر محصول اسپری کنید و به مدت ۱ الی ۲ ساعت در جایی گذاشته و اجازه خشک شدن به آن دهید.  استفاده از واکس جامد همانند نحوه استفاده از واکس های کلاسیکی است که همه ما استفاده از آن را دیده و بلدیم.برای استفاده از واکس های مایع و پد روغنی نیز کافی است که اسفنج یا پد روغنی را به آرامی روی محصول مخمل مالیده و فشار دهید تا مایع آن خارج شده و به آرامی با همان اسفنج یا پد، به سرتاسر مخمل بکشید.

خرید و فروش عمده واکس

خرید و فروش عمده واکس

با افزایش تقاضا برای واکس کفش خارجی و ارزان،  انواع مختلفی از واکس‌ وارد بازار شده‌اند. از طرفی دیگر شرکت‌های بسیاری نیز شروع به تولید انواع واکس کفش مخمل کرده‌اند. یکی از این شرکت ها، بازرگانی واکس درخشان می باشد. تنوع شرکت های تولیدی باعث سردرگمی مشتریان برای خرید بهترین و ارزان ترین واکس شده است. بهترین واکس برای کفش از نوع جامد می تواند باشد که شرکت واکس و پولیش بلدرچین یکی از شرکت های تولیدی این محصول است.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]برای خرید واکس پرم بصورت حضوری در نمایندگی های این شرکت و همچنین از طریق درگاه های اینترنتی امکان خرید واکس کفش خارجی و ارزان فراهم شده است.[/highlight-paper]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *