عرضه بهترین برند واکس کفش به صورت مستقیم

مراقبت و نظافت کفش می تواند به عمر آن بیافزاید. تولید کنندگان واکس کفش در کشور زیاد می باشند. یکی از بهترین برند های واکس کفش برای صادرات و فروش در بازار شرکت بازرگانی درخشان می باشد. خرید عمده واکس کفش برای فروشندگان کفش در بازار بسیار مقرون بصرفه است. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین برند واکس کفش در بازار می باشد.

عرضه بهترین برند واکس کفش به صورت مستقیم

تولید واکس کفش مرغوب

تولید واکس کفش مرغوب

واکس کفش به عنوان یک محصول شیمیایی می باشد که تولید آن کارخانجات تولید واکس به صورت عمده انجام میشود. شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانجات تولید و پخش واکس در بازار می باشد. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود. اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس کفش استفاده می کردند اما به دلیل  تأثیرات منفی که بر روی چرم به جا می گذاشت استفاده از آن لغو گردید. در حال حاضر از روغن تربانتین به عنوان حلال استفاده می‌شود، گرچه که به علت گرانی این روغن به جای آن پارافین مایع یا نفت به کار می‌برند که از مرغوبیت واکس کم  میکند.

تنوع تولید واکس کفش

تنوع تولید واکس کفش

کارخانجات تولید واکس کفش اقدام به تولید دو نوع واکس کفش مرغوب در بازار نموده اند. هریک از واکس های کفش برای خود دارای اهمیت و مزایای زیادی می باشند. واکس کفش تولید شده بصورت دو نوع مایع یا کرمی و سخت یا موم وجود دارد. استفاده از واکس جامد همانند نحوه استفاده از واکس های کلاسیکی است که همه ما استفاده از آن را دیده و بلدیم.برای استفاده از واکس های مایع و پد روغنی نیز کافی است که اسفنج یا پد روغنی را به آرامی روی محصول چرم مالیده و فشار دهید تا مایع آن خارج شده و به آرامی با همان اسفنج یا پد، به سرتاسر چرم بکشید.

قیمت خرید واکس کفش با کیفیت

قیمت خرید واکس کفش با کیفیت

با توجه به اینکه صادرات واکس کفش در حال حاضر رونق دارد. واکس های موجود در بازار نیز دارای کیفیت مطلوبی می باشند. واکس های موجود در بازار با توجه به نوع و بسته بندی دارای قیمت متفاوتی می باشند. شرکت واکس درخشان تولید کننده محصولات مختلف واکس برای انواع کفش می باشد. قیمت عمده محصولات و واکس های مخصوص کفش نسبت به تک فروشی بیشتر می باشد.

خرید بهترین برند واکس کفش

خرید بهترین برند واکس کفش

امروزه کارخانجات تولیدی واکس کفش بخصوص واکس بلدرچین محصولات تولیدی خود را در بسته بندی های مختلف برای فروش در بازار وارد می نمایند.بازرگانی واکس درخشان از تولیدکنندگان واکس کفش می باشد. واکس هاي مختلف ، در ابعاد مختلف بسته بندي و روانه بازار مي شوند. همچنين واکس هاي جامد در بسته بندي هاي ۳۰ تا ۱۵۰ گرمي در بازار وجود دارند و شما می توانید بر حسب نیاز خود ، واکس با حجم مناسب را خریداری کنید. شرکت هاي تولیدی و بازرگانی زيادي در زمينه توليد واکس کفش فعاليت مي کنند.شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از مهم ترین شرکت های تولید و عرضه می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *