صادرات واکس پی وی سی عمده

واکس کفش انواع مختلفی دارد از جمله واکس جامد، واکس مایع، واکس پی وی سی، واکس اسپری و که هر کدام دارای خواص و مشخصات متفاوتی هستند و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. یکی از مصادیق کاربرد آن واکس کفش است که پیروان زیادی دارد و به دلیل کیفیت بالا، کارایی و کارایی مطلوب، فروش بسیار خوبی دارد در بازار صادرات واکس دارد.

صادرات واکس پی وی سی عمده

۵ ویژگی مهم واکس کفش

5 ویژگی مهم واکس کفش

  • برای محافظت از کفش بسته به رنگ و جنس کفش به واکس نیاز است و امروزه در کشور شاهد انواع واکس با کیفیت و برندهای مختلف هستیم که هر کدام خواص متفاوتی دارند و یکی از رایج ترین واکس های مایع برای کفش های مختلف میباشد. رنگ های مختلف سبز، قهوه ای، مشکی، بی رنگ و … تولید و ارائه می شوند.

 

  • از خواص واکس کفش مایع می توان به مرغوبیت و کیفیت درجه یک، نرم کننده، براق کننده و محافظت کننده و… اشاره کرد که قیمت خرید واکس کفش به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع، برند و سازنده، چه در داخل و چه در خارج از کشور بستگی دارد روش خرید و فروش و… بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

 

 

  • در حال حاضر چندین شرکت تولیدی در زمینه تولید انواع واکس کفش مایع و جامد … در داخل و خارج از کشور با استفاده از مواد درجه یک و بهترین کیفیت این محصول در رنگ ها و بسته بندی های مختلف فعالیت دارند. و برای دستیابی به رضایت مشتری و افزایش فروش و البته هر چه کیفیت بهتر، فروش بالاتری ارائه دهد.

 

  • ظاهر کفش می تواند تاثیر زیادی در مد داشته باشد، افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند نیز باید نگران درخشش و تمیزی کفش های خود باشند به طوری که روز به روز بر تقاضا و مصرف این محصول افزوده می شود. تولید کننده واکس کفش چرمی، سعی در ساخت و عرضه این محصول با قیمت مناسب دارد.

 

 

  • امروزه با استفاده از دانش روز و ماشین آلات و مواد اولیه مرغوب، نمونه های مختلفی از واکس کفش تولید و به بازار عرضه شده است. شما به راحتی می توانید این نمونه محصولات را در رنگ های مشکی، قهوه ای تیره به بازار عرضه کنید. ، قهوه ای مایل به زرد و رنگ های دیگر و رنگها و مدلها دیده می شود.

 

قیمت صادرات واکس پی وی سی

قیمت صادرات واکس پی وی سی

از این واکس ها می توان برای صیقل دادن و نرم کردن سطوح چرمی مانند داشبورد، کفش های چرمی، کیف های چرمی و سایر محصولات چرمی استفاده کرد. این نمونه محصول علاوه بر اینکه محصولات چرمی را عالی جلوه می دهد، قابلیت کشسانی نیز دارد. برای افزایش ماندگاری این محصولات، ماده اصلی تشکیل دهنده پی وی سی است که از ترکیب مواد دیگر محصولات مانند آب یا صابون تولید می شود. استفاده از حلال مناسب در تولید واکس می تواند کیفیت واکس را افزایش دهد.

ماده اولیه واکس معمولاً روغن سقز یا پارافین مایع یا روغن است، قیمت مواد اولیه ساخت واکس معمولاً برای مدت طولانی ثابت نیست و قیمت این محصول نیز به عرضه و تقاضا بستگی دارد. واکس پولیش بهتر است شما قیمت روز این محصول را می دانید بنابراین مجبور نیستید آن را گران بخرید. اما قیمت واکس پولیش را از کجا باید پرسید؟ اگر به دنبال قیمت روز این محصول هستید می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

کارشناسان این مرکز از آنجایی که مدتی است در زمینه تهیه و فروش این محصول فعالیت می کنند به راحتی می توانند به شما کمک کنند و می توانید با آنها تماس بگیرید و همچنین از مشاوره رایگان با آنها بهره مند شوید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *