صادرات انواع واکس داشبورد با قیمت ارزان

شرکت بازرگانی درخشان انواع واکس داشبورد را با قیمت عمده به فروش می رساند. مشتریان برای خرید این محصول می توانند به سایت شرکت مراجعه نمایند. این شرکت علاوه بر عرضه محصولات در بازارهای داخلی صادرات آنها به کشورهای مختلف را نیز انجام می دهد.

صادرات انواع واکس داشبورد با قیمت ارزان

منظور از واکس داشبور چیست؟

منظور از واکس داشبور چیست؟

داشبورد خودرو همیشه در معرض دید قرار داد و در تمیز به نظر رسیدن خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. از این رو به کار گرفتن بهترین روش برای تمیز نگه داشتن خودرو بسیار ضروری می باشد. لازم به ذکر است که تمیز نگه داشتن داخل خودرو به خصوص قسمت داشبور بر افزایش طول عمر ماشین تاثیر فراوانی دارد. واکس داشبورد یکی از  محصولاتی است که با داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد علاوه بر پاک کردن گرد و غبار و آلودگی ها از داشبورد و رودری های خودرو، یک لایه محافظ به مدت چند روز بر روی داشبورد ایجاد کرده و از آن در مقابل آل.دگی و گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش محافظت خواهد کرد. امروزه می توان انواع واکس داشبورد مرغوب و با کیفیت را در بازار پیدا کرد.

انواع انواع واکس داشبورد کدامند؟

انواع انواع واکس داشبورد کدامند؟

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم انواع واکس داشبورد در بازار موجود می باشد که هر یک از نمونه های آن برای اتوموبیل های مختلف متفاوت می باشد. یکی از شاخص های مهم و اصلی تعیین کننده با کیفیت ترین محصول این است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. واکس داشبورد محلولی است که توانایی به وجود آوردن یک لایه درخشنده و محافظ بر روی سطح داشبورد را داشته و حداقل به مدت بیست و جهار ساعت بر روی آن باقی بماند. بدون شک بهترین واکس داشبورد محصولی است که دوام و ماندگاری آن بالاتر بوده و در بعضی از موارد به مدت چهل و هشت ساعت ماندگاری دارد. متریال استفاده شده در تولید داشبورد خودروها شامل پلاستیک یا همان فایبرگلاس، چوب آلومینیوم و فیبرکربن می شود. برای براق کردن داشبوردهای پلاستیکی از واکس های مایع استفاده می شود. اما کسانی که قصد افزودن درخشندگی به لایه محافظ خودرو خود هستند می توانند واکس های ژله ای را انتخاب نمایند. برای داشبوردهای فایبرگلاس نیز واکس های ژله ای مناسب می باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم که از واکس های قوی جامد با ویسکوزیته بالا برای داشبوردهای دارای تریم آلومینیومی استفاده نمایید.

قیمت بهترین واکس داشبورد چقدر است؟

قیمت بهترین واکس داشبورد چقدر است؟

واکس هایی که برای داشبوردهای چوب طراحی و تولید شده اند کاملا متفاوت می باشند. داشبوردهای چوب معروف به داشبوردهای یات دارای سطح فوق العاده حساس هستند و برای ایجاد کردن درخشندگی و احیای رنگ آنها باید واکس های سلولزی را مورد استفاده قرار داد. خوب است بدانید که قیمت واکس داشبورد براساس نوع آن تعیین می شود. برای اینکه از میان انواع واکس داشبورد مناسب ترین محصول را انتخاب نمایید و از قیمت آن مطلع شوید پیشنهاد ما به شما این است که به سایت شرکت بازرگانی واکس درخشان سر بزنید. کارشناسان فروش شرکت مشاوره و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان ارائه خواهند داد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *