صادرات انواع براق کننده چرم صندلی ماشین

 امروزه برای تمیز نگه داشتن بخش های داخلی خودرو اسپری های مخصوص با ترکیبات خاصی وجود دارد که از اهمیت زیادی برای خودرو ها برخوردار بوده و نیز از جمله آن براق کننده چرم صندلی ماشین است که در نوع خود منحصر به فرد و از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

صادرات انواع براق کننده چرم صندلی ماشین

اطلاعاتی مختصر در مورد براق کننده چرم صندلی ماشین

اطلاعاتی مختصر در مورد براق کننده چرم صندلی ماشین

این نوع محصول عمده برای تمیز کردن روکش صندلی ها، بخش های تودوزی بسیار مناسب بوده که دارای قدرت پا ک کنندگی بالا و همچنین برای تمیز نگه داشتن اثاثیه منزل، مبل، فرش و غیره نیز از این نوع محصول عمده با ارزش می توان استفاده نمود .

امروزه انواع و اقسام واکس ها و اسپری براق کننده خودرو ها در اشکال مختلف تولید و نیز روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند که دارای کیفیت مرغوب بوده و نیز طرفداران زیادی را در بر می گیرد.

مراکز فروش نرم کننده اسپری چرم صندلی خودرو بسیار زیاد است که دارای قیمت های متفاوتی است که از جمله نوع    کیفیت و نوع برند می تواند تاثیر به سزایی بر قیمت این براق کننده ها داشته باشد. همچنین فروش و عرضه این نوع محصولات شوینده ماشین به صورت مستقیم انجام می گیرد که عرضه به این روش ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

شرکت های تولیدی و تجاری زیادی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت می کنند که دارای انواع برندهای گوناگون بوده و نیز به عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی پرداخته اند که این محصول از نرم کنندگی بسیار بالا جهت جلوگیری از ایجاد لکه بر روی سطوح داخلی چرمی و نیز اثرات فراوان این محصول تا مدت طولانی بر روی سطوح باقی می ماند.

حجم صادرات براق کننده چرم رنگی صندلی ماشین

حجم صادرات براق کننده چرم رنگی صندلی ماشین

ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده انواع مواد شوینده خودرو ها می باشد که توانسته با پیشرفت علم تکنولوژی، و نیز با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های مدرن امروزی و همچنین به کارگیری از نیروی متخصص و نیروی انسانی آگاه و با تجربه در این عرصه مطابق با استانداردهای بین المللی محصولات عمده و نیز با کیفیتی را تولید و جهت تامین نیاز بازاریان و مشتریان در تعداد حجم بالا و نیز سفارشات بالا ارائه نماید که جنبه صادراتی بالایی را دارا بوده که صادرات براق کننده چرم به کشورهای خارجی نقش عظیمی بر اقتصاد کشور داشته و نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

کرم و براق کننده چرم رنگی ضد آب و حاوی موم عسل در تنوع رنگی بالا به چهار رنگ مختلف بوده که برای چرم کاربرد فراوان داشته و نیز دارای خاصیت ضد آب می باشد که برای انواع کفش، کیف و لباس چرم ساخته می شود و نیز برای دوام و پایداری و همچنین تمیزی این نوع محصولات به کار برده می شود که دارای اهمیت زیادی است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *