صادرات انواع ابر واکس کفش

یکی از ابزاری که در واکس زدن کفش مورد استفاده قرار می گیرد ابر واکس کفش می باشد. از آن جای که این محصول کارای زیادی دارد در نتبجه مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خادجی قرار گرفته است و از آن جای که مواد اولیه این محصول در کشور ایران به وفور یافت می شود تولید کنندگان آن به فکر تولید آن و صادر کردن آن به کشورهای دیگر افتاده اند. برای نحوه اطلاع از کار این نوع صادرات می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

صادرات انواع ابر واکس کفش

3 نکته در مورد ابر واکس کفش چرم

3 نکته در مورد ابر واکس کفش چرم اول از همه تعریف کلی از واکس داشته باشیم. واکس ماده است که بر روی کفش و دیگر وسایل که نیاز به واکس دارد می زنند. انواع واکس در بازار موجود که می توان به واکس قوطی و واکس های مایع که با ابر مخصوص به کفش زده می شود را نام برد و این واکس کاربرد زیادی دارد که اصلی ترین آن برای کفش است و برای لباس هاو کفش ها و کیف می توان استفاده کرد این واکس ها صرفا برای براق کرده و طولانی کردن طول عمر کفش و دیگر وسایل استفاده می شود. ابر واکس کفش چرم در واکس زدن کفش نقش مهمی دارد که قبل از خریدن آن به چند نکته باید دقت کنیم که در اینجا به تعدادی از این نکته می پردازیم:

بهتر است ابعاد ابر به طوری باشد که هنگام استفاده از آن برای واکس زدن کفش داخل دست به خوبی جای بگیرد و به اصطلاح خوش دست باشد.در ساخت ابر واکس از الیاف مصنوعی مرغوبی استفاده شده باشد تا بتواند یک جنس نرم و لطیفی داشته باشد که وقتی از این ابر استفاده می کنیم واکس بر روی کفش به خوبی بخوابد و بتواند سطع کفش راخیلی براق و زیبا کند.ابر واکسی خوب است که، دارای جنس خوب باشد که هر بار استفاده بتوان آن را شستشو داد و برای واکس زدن بعدی تمیز و بدون هیچ گونه مواد اضافی رو روی آن باشیم وهمچنین بتواند مواد واکس را در خود به خوبی جذب کند و به طوری که مشاهده می کنیم هیچ گونه موادی واکس بر روی سطع آن نبینیم.

مراکز فروش ابر واکس کفش

مراکز فروش ابر واکس کفش از آن جای امروزه بیشتر کفش ها از چرم های مصنوعی و چرم های اصل تولید می شوند و بیشتر افراد به استفاده از واکس های که با ابر استفاده می شود روی آورده اند پس در نتیجه تقاضا برای این محصول زیاد شده است و بیشتر مراکز های فروش سراسر کشور از این نوع ابر واکس در فروشگاه های خود موجود دارند که با کیفیت و رنک و ابعاد مختلف آماده خدمات رسانی به مشتریان خود هستند این مراکز فروش می توان امروزه به صورت اینترنتی و از طریق سایت به فروش ابر واکس بپردازد برای اطلاع از نحوه فروش به سایت ما مراجعه بفرمائید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *