سفارش واکس کفش بلدرچین

برای جلا دادن و تمیز کردن کفش از انواع واکس کفش استفاده می کنیم واکس کفش بلدرچین یکی از انواع بسیار عالی  و با کیفیت واکس است که درخشندگی و جلایی خاص به کفش های ما می بخشد و باعث طول عمر و لطافت کفش می شود.

شما می توانید برای سفارش انواع واکس بلدرچین به صورت مستقیم با تولید کننده این کالا ارتباط گرفته و کالا خود را بدون واسطه سفارش و با قیمتی مناسب کالا را دریافت فرمایید.

سفارش واکس کفش بلدرچین

انتخاب رنگ مناسب واکس ابری

انتخاب رنگ مناسب واکس ابری

وقتی کفش در اثر پوشیدن زیاد خاک می گیرد و گرد و غبار روی آن می نشیند بهترین وسیله و ابزار برای برگرداندن کفش به حالت اولیه استفاده از یک واکس خوب در رنگی مناسب  است. تولید کننده واکس را در انواع رنگ قهوه ای و مشکی و کلا در ترکیب رنگ های اصلی تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار داده است.

البته باید توجه کرد که از چه رنگ کفشی استفاده می کنیم و همان واکسی را انتخاب کنیم . از انواع واکس نوعی از واکس های ابری وجود دارد که از آن به عنوان واکس بی رنگ نامبرده می شود چربی این واکس بسیار عالی و نگهدارندگی بسیار خوب دارد و به دلیل بی رنگ بودن می توان آن را روی انواع رنگ کفش استفاده کرد و هم این که استفاده از این کالا بسیار سهل و آسان است.

البته انواع دیگر واکس های ابری مشکی و قهوه ای نیز وجود دارد که واکس قهوه ای لزوما روی کفش قهوه ای و واکس مشکی به طور خصوصی برای کفش مشکی مفید فایده بوده و به هیچ عنوان نمی توان این دو نوع را با هم جا به جا کرد.

انواع واکس بلدرچین به دلیل داشتن چربی و مواد موثر بالا، چرم و سطح کفش را بسیار نرم و لطیف نگه می دارد و در صورت استفاده دائم زیبایی و شکل اولیه کفش را کاملا حفظ می کند.

قیمت نهایی واکس کفش بلدرچین

قیمت نهایی واکس کفش بلدرچین تولید کننده انواع واکس کفش بلدرچین را در انواع بی رنگ برای استفاده روی تمام کفش ها و مشکی و قهوه ای را به صورت رنگ های اختصاصی تولید کرده و این کالای مهم و اساسی را در تمام مراکز مجاز و معتبر فروشگاهی توزیع کرده تا همه بتوانند از یک کالای عالی و سودمند استفاده کنند.

انواع واکس بلدرچین دارای چربی و مواد جلا دهنده عالی برای انواع کفش است و با تمام خواص و خصوصیات ویژه اش از قیمت نهایی واکس عالی برخوردار بوده و دارای قیمتی بسیار عالی و منصفانه است ولی اگر شما تمایل  به تهیه این کالا با قیمتی مناسب تر دارید بهتر است کالا را به صورت مستقیم و یا عمده خریداری فرمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *