خرید کلی بوگیر کفش پودری

بوگیر کفش ها معمولاً فرمولاسیون پیچیده ای ندارند، بنابراین در هنگام خرید زیاد نمی توان به آن فکر کرد و به طور کلی این محصولات یکسان هستند و همه یکسان عمل می کنند، تنها چیزی که هنگام خرید محصولات باید به آن توجه کنید این است که محصول مورد نظر شما باید از وزارت بهداشت استانداردهای لازم را داشته باشد.

خرید کلی بوگیر کفش پودری

بارز ترین ویژگی های بوگیر کفش

بارز ترین ویژگی های بوگیر کفش

اگر پاراگراف قبلی این مقاله را خوانده باشید، گفته شد که بوگیر کفش محصولات پیچیده ای نیستند. و کار بسیار ساده ای است و پیدا کردن آن سرراست است که به راحتی می توانید تهیه کنید، باز هم به شما میگوییم که اکثرا یک فرمولاسیون دارند. شما کلمه فرمولاسیون را در دو پاراگراف دیدید، اما این کلمه به چه معناست؟ فرمولاسیون یعنی روش ساخت ماده ای که برای ساختن هر ماده ای به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، به عنوان یک تولید کننده، شما می خواهید یک بوگیر کفش بسازید. شما یک ماده خام مشخص شده در فرمولاسیون دارید و به دستورالعمل ساخت به نام فرمولاسیون جاذب بوی پا و کفش نیاز دارید.

دستور اختراع کفش و پا یک دستور تهیه بسیار باکیفیت است که مطابق میل شما درست می شود. این دستور برای یک شخص یا سازمان تهیه شده است و افراد دیگر به آن دسترسی ندارند.

فرمولاسیون استاندارد، فرمولاسیونی است که همان کیفیت فرمولاسیون خاص است، اما قیمت بسیار پایین تری دارد. دلیل قیمت پایین این فرمول‌ها این است که این فرمول‌ها در دسترس عموم است تا با تماس با کارشناسان فروش واکس درخشان، فرمول‌های استاندارد بوگیر پا و بوگیر کفش را خریداری کنند.

 

توزیع کننده بوگیر پودری کفش

توزیع کننده بوگیر پودری کفش

تبلیغات یا فرمولاسیون رایگان همانطور که از نام آن پیداست معمولاً فرمولاسیون های بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته فقط برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند و معمولاً برای تولید در حجم بالا مناسب نیستند و برای مصارف خانگی استفاده می شوند.

همانطور که گفتیم بوگیر های کفش و پا فرمولاسیون پیچیده ای ندارند و فرمولاسیون خاص آنها تنها در قیمت بالاتر با فرمولاسیون های استاندارد تفاوت دارد پس اگر به دنبال فرمولاسیون با کیفیت و اقتصادی هستید به شما پیشنهاد می کنیم با جستجو و تحقیق درباره فرمولاسیون ها بهترین نوع این بوگیرها را خرید کنید.

بازار بوگیر های کفش و پا بازار جدیدی است و چشم انداز موفقیت بسیار زیاد است. در حال حاضر تنها دو یا سه برند در ایران وجود دارند که این محصولات را وارد می کنند اما هیچ تولیدکننده ای در ایران وجود ندارد همانطور که می دانید محصولاتی که از ایران وارد می شوند به دلیل برخی مسائل گمرکی و غیره قیمت بسیار بالایی دارند. . . بنابراین، اگر شخصی شروع به تولید محصولات باکیفیت مشابه برندهای خارجی کند، قطعاً می تواند در حین خدمت به کشور عزیزش، سود بسیار خوبی نیز به دست آورد.

 

خرید انواع لوازم مراقبت از کفش به قیمت کارخانه

خرید انواع لوازم مراقبت از کفش به قیمت کارخانه

اگر قصد راه اندازی تولید خوشبو کننده کفش را دارید حداکثر به ۵ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید و فقط به ابزار و مواد اولیه و تجهیزات نیاز دارید که طبق محاسبات شرکت فرمولاسیون برتر همگی کمتر از ۵ میلیون هستند. و قطعا با فرمولاسیونی که در اختیار شما قرار می دهیم به راحتی می توانید رقیب بسیار قدرتمندی در برابر همین برند خارجی باشید و کارخانه خود را داشته باشید. کفش های چرمی مانند یک ساعت گران قیمت یا حتی یک خودروی لوکس، کالای ارزشمندی است که نه تنها باید روی آن سرمایه گذاری کرد، بلکه باید به عنوان کالایی ارزشمند از آن محافظت کرد و عمر این کالای ارزشمند را افزایش داد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *