خرید کلی ابر با کیفیت واکس

از جمله محصولاتی که معمولاً همراه با انواع مختلف واکس به ویژه واکس براق کننده ارائه می شود ابر می باشد که نقش مهمی در زیبایی هر چه بیشتر کفش ایفا می کند و می تواند واکس را به طور یکسان و کیفیت عالی در سطح کفش پخش کند.

خرید کلی ابر با کیفیت واکس توسط فروشنده آن با قیمت مناسب به راحتی امکان پذیر است و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن برای مکان مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

بارز ترین ویژگی ابر واکس براق کننده

ابر واکس براق کننده دارای مجموعه‌ای از بارزترین ویژگی ها می باشد و با وجود داشتن ابعاد بسیار کوچک و قیمت پایین نقش بسیار مهمی در زیبایی هر چه بیشتر کفش ایفا می کند؛ برخی از ویژگی های بارز این محصول به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند :

  • این ابر ساخته شده از الیاف مصنوعی می ‌باشد و به همین دلیل تحت تاثیر رطوبت و سایر عوامل کیفیت آن کاهش نمی یابد و علاوه بر این از بافت بسیار نرم و وزن سبکی برخوردار است.
  • تفاوت شکل ظاهری در این محصول باعث شده است که بتوان آن را برای انواع مختلف کفش مورد استفاده قرار داده است به گونه‌ای که این ابر در اشکال بیضی، دایره و مستطیلی وجود دارد و به راحتی می ‌توان آن را در دست گرفت.
  • این ابر می‌تواند به خوبی واکس را به خود جذب کرده و آن را به طور کامل در سطح کفش پخش نماید و به این ترتیب نقش مهمی در براق کردن سطح کفش و انتقال واکس به آن دارد.
  • قابلیت شستشو و عدم جذب هر نوع گرد و خاک از ویژگی‌های بارز این ابر می باشد و تخلخل بالای موجود در آن حجم قابل توجهی به آن داده است که باعث می شود اثر سایش نیز طول عمر بالای داشته باشد.

توزیع کننده ابر با کیفیت واکس

توزیع ابر واکس با کیفیت توسط توزیع کننده برتر این محصول در کشور انجام می ‌شود و کسانی که به این واکسن نیاز دارند می توانند آن را با قیمت بسیار ارزان از توزیع کننده آن درخواست کنند؛ این ابر در بسته بندی های مناسب قرار گرفته است و معمولاً به برخی از آنها به صورت متصل به پلاستیک دسته دار متصل هستند تا کارکرد آنها بسیار راحت باشد.

توزیع کننده این محصول انواع مختلف آن را در بخش محصولات همین سایت قرار داده است و خریداران می ‌توانند در مراجعه به این سایت انواع مختلف آن را مشاهده کرده و گزینه های مورد نظر را تنها با کلیک بر روی آنها انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن این ابر با بهترین روش ارسال به دست آنها خواهد رسید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *