خرید و فروش واکس کفش چرم عسلی

چرم به عنوان یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در مصارف روزانه ما می باشد و کفش چرم نیز ای که از محصولاتی می باشد که برای نگهداری نیاز به مراقبت با استفاده از واکس های مرغوب دارد. واکس کفش چرم عسلی یکی از انواع واکس های با کیفیت می باشد که در شرکت درخشان خرید و فروش می‌شود

[box type=”shadow” align=”;”]برای اطلاع از قیمت واکس کفش چرم صادراتی نیز می توانید به سایت شرکت درخشان مراجعه نمایید و در سایت، امکان خرید اینترنتی میز برای شما فراهم آمده است.[/box]

خرید و فروش واکس کفش چرم عسلی

مراکز تولید واکس کفش چرم عسلی

مراکز تولید واکس کفش چرم عسلی

امروزه خرید و فروش واکس کفش یکی از مهم ترین محصولات بازار تجاری می باشد که شرکت های زیادی نظیر شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از فروشندگان واکس واکس کفش چرم عسلی در بازار است.همانطور که می دانید کفش ها بعلت در معرض بودن آلودگی محیط زیست ، به راحتی جذب خاک و انواع مواد افزودنی سازگار با محیط زیست می شوند و نیاز به مراقبت دارندبه همین دلیل خرید واکس کفش ارزان و بصرفه یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از کفش می باشد. با توجه به نوع کفش و جنس محصول می توان به خرید انواع واکس تولیدی اقدام نمود.

مواد اولیه موجود در واکس های مرغوب

مواد اولیه موجود در واکس های مرغوب

شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانجات تولید و پخش واکس در بازار می باشد. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس کفش استفاده می کردند اما به دلیل  تأثیرات منفی که بر روی چرم به جا می گذاشت استفاده از آن لغو گردید. لازم به ذکر است فرمول های ساخت انواع واکس بصورت موم یا کرم متنوع می باشد.

قیمت انواع واکس های کفش

قیمت انواع واکس های کفش

خرید کفش چرمی با کیفیت و مناسب نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارد. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باشد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است. برای خرید انواع واکس کفش چرم عسلی به سایت اطلاع رسانی شرکت بازرگانی درخشان مراجعه نمایید.

خرید و فروش آنلاین واکس

خرید و فروش آنلاین واکس

واکس کفش چرم درخشان یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. انتخاب واکس کفش بر اساس نوع و جنس کفش بسیار مهم است. برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *