خرید و فروش مستقیم بهترین واکس کفش چرم

خرید کفش های چرمی امروزه بعلت ماندگاری و طول عمر بالا بسیار رایج شده است. بهترین واکس کفش چرم برای استفاده واکس مناسب جنس چرم می باشد. برای خرید بهترین واکس کفش چرم ، شرکت بازرگانی درخشان یکی از تولید و عرضه کنندگان این محصول می باشد. خرید و فروش عمده بهترین واکس کفش چرم در بازار بصورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد.

خرید و فروش مستقیم بهترین واکس کفش چرم

اهمیت خرید بهترین واکس کفش چرم

اهمیت خرید بهترین واکس کفش چرم

با توجه به  خرید محصولات چرمی بخصوص کفش چرم، نگهداری و مراقبت از آن نیز مهم است. واکس کفش بعنوان مهم ترین محصول برای نگهداری و تمیز کردن کفش چرم می باشد. کارخانه واکس و پولیش درخشان اقدام به ساخت و تولید انواع واکس کفش چرم نموده است. فروش بهترین واکس چرم در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس چرم یعنی واکس بلدرچین در بازار می باشد. محصولات چرمی بدلیل اینکه قابلیت ماندگاری تا سالیان دراز را دارند، بهتر است برای خرید مواد نگهداری آنها توجه بیشتری داشت.

مواد مورد نیاز تولید بهترین واکس کفش چرم

مواد مورد نیاز تولید بهترین واکس کفش چرم

واکس کفش چرم، یکی از محصولاتی می باشد که پایه ی مواد تولیدی آن نفت و مواد شیمیایی است. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. برای محصولات رنگی از رنگ های دیگر استفاده می گردد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای تولید واکس کفش استفاده می کردند اما به دلیل  تأثیرات منفی که بر روی چرم به جا می گذاشت استفاده از آن منتفی شده است.

نحوه واکس زدن کفش چرم

نحوه واکس زدن کفش چرم

کفش چرمی هرقدر هم کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، برای حفظ ظاهر و طول عمر، به واکس نیاز دارد. در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. کفش خود را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کفش را با واکس بپوشانید. بگذارید کفش به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود پس از خشک شدن واکس، با یک برس مقادیر اضافه و باقیمانده ی واکس را بزدایید. برس کشیدن را تا زمانی ادامه دهید که تنها لایه ی نازکی از واکس روی کفش باقی بماند.

قیمت خرید بهترین واکس کفش چرم

قیمت خرید بهترین واکس کفش چرم

همانطور که مرابت از محصولات چرمی بسیار اهمیت دارد. خرید واکس با کیفیت و مرغوب از مهم ترین وسایل می باشد. خرید بهترین واکس برای نگهداری کفش چرم بسیار ضروری است. هنگام خرید واکس، برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش درخشان می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شزکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *