خرید و فروش مستقیم انواع ابر واکس

ابر واکس را مراکز عمده فروشی و نمایندگی فروش برندهای داخلی و خارجی با قیمت عمده به بازار عرضه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شرکت های بازرگانی یا کارخانه های تولید کننده صادرات این محصول را با نرخ بسیار مناسب و ارزان انجام می دهند.
خرید و فروش مستقیم انواع ابر واکس

آشنایی با کاربرد ابر مخصوص واکس

آشنایی با کاربرد ابر مخصوص واکس

واکس یکی از ماده هایی می باشد که با مورد استفاده قرار دادن آن نه تنها می توان سطح کالاهای چرم را تمیز و براق کرد بلکه میزان طول عمر آنها را نیز افزایش خواهد داد. ابر واکس در اندازه و مدل های گوناگون تولید می شود. ابر واکس دار از جمله واکس هایی بوده که در میان افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارخانه های تولیدی برای ساخت این محصول ابتدا کارنوبا و موم زرد را با یکدیگر مخلوط می کنند تا کاملا ذوب شود. پس از اینکه کالا را به محلول جوشان کربنات پتاسیم اضافه کردند آن را از روی حرارت برداشته و با اضافه کردن مقداری آب داغ آن را هم زده و روغن تربانتین را در داخل محلول می ریزند. در آخر ابر مخصوص واکس که توسط شرکت ها و مراکز تولیدی ساخته شده است به واکس آغشته می شود و برای جلوگیری از هدر رفتن واکس بر روی آن یک درپوش قرار می گیرد.

قیمت ابر واکس دار چگونه تعیین می شود؟

قیمت ابر واکس دار چگونه تعیین می شود؟

قیمت ابر واکس دار در بسته بندی متنوع و براساس خرید مشتریان تعیین می گردد. قیمت ابر حاوی واکس درجه یک نسبت به اینکه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد بسیار مناسب و ارزان است. مرغوب بودن محصول میزان قیمت آن را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع باید گفته شود که هر چه واکس ابری با کیفیت تر باشد ارزش قیمت آن بالاتر خواهد بود. معمولا کسانی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کرده و این کالا را با قیمت مناسب تهیه کنند مراجعه به مراکز عرضه کننده عمده و جزئی واکس را ترجیح می دهند. لازم به ذکر است که واکس ابری در مقایسه با واکس های دیگر نرخ کمتری دارد. شرکت های تولید کننده با درنظر گرفتن کیفیت محصول قیمت های متفاوتی را به مشتریان ارائه خواهند داد.

خرید ابر باکیفیت واکس از مراکز معتبر

خرید ابر باکیفیت واکس از مراکز معتبر

همانطور که می دانید واکس زدن باعث افزایش طول عمر چرم شده و درخشندگی خاصی به آن می بخشد. در بازار می توان انواع مختلف واکی را پیدا کرد. انتخاب ابر واکس دار با کیفیت برای مراقبت از محصولات چرم از جمله کفش بسیار مهم می باشد. تعداد زیادی از کارخانه های واکس در کشور این محصول را به بازار عرضه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. به همین جهت در صورتی که قصد دارید بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول را خریداری کنید بهتر است به مراکز معتبر سر بزنید. [highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]شرکت تولیدی بازرگانی واکس و پولیش درخشان سال های زیادی است که در زمینه تولید انواع واکس مرغوب و صادراتی فعالیت دارد. این شرکت برای تولید کلیه کالاهای خود بهترین مواد اولیه را مورد استفاده قرار می دهد.[/highlight-paper]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *