فروش ابر واکس هتلی به قیمت عمده

امروزه در مراکز اقامتی بسیاری از ابر واکس هتلی در کنار پکیج های رفاهی استفاده می کنند. صادرات ابر واکس هتلی با کیفیت در شرکت های مختلف انجام می شود. خرید و فروش عمده این محصول در سایت های فروش واکس انجام می شود. برای سفارش ابر واکسی هتلی بصورت عمده می توان به سایت شرکت واکس درخشان مراجعه نمود.

خرید و فروش ابر واکس هتلی به قیمت عمده

مشخصات واکس مرغوب هتلی

مشخصات ابر واکس هتلی مرغوب


واکس کفش هتلی یکی از مهمترین چیزهایی است که هتلداران به آن نیاز دارند و در این وب سایت با قیمت استثنایی به فروش می رسد. وجود این محصول در میان تجهیزات هتل در هتل های مجلل ضروری به نظر می رسد. اکثر مدیران خرید هتل با انتخاب صحیح و دقیق تجهیزات و محصولات هتل های درجه یک به راحتی رشد و شکوفایی هتل را افزایش داده و بازخورد خوبی دریافت می کنند بنابراین بهتر است ابتدا قیمت، کیفیت و کارایی مناسب محصول را در نظر بگیرید.

این مجموعه بر اساس این عناصر، محصولات هتلی را با قیمت های متنوع و برندهای معروف عرضه می کند و انتخاب را به عهده مشتری می گذارد.

ابر واکس یا پولیش هتلی دارای قابلیت براق کننده بوده که باعث صیقل دادن و تمیزی کیف ,کفش و کمربندهای های چرم می‌شود. این نوع ابر واکس بدلیل اندازه کوچک و جابجایی آسان درهمه جا قابل استفاده است. ابر اسفنجی و نرم به کار گرفته شده در آن، به کفش حالت درخشندگی می‌بخشد. مصرف روزانه از کفش با توجه به موقعیت‌های مختلف مثل هوای بارانی یا محیط های کاری باعث ایجاد لکه و کثیفی روی آن‌ها می‌شود. از ابر واکس براق کننده می‌توانید چندین بار استفاده کنید. این واکس هتلی سبک، دستی، قابل حمل و مناسب سرکار و خانه یا حتی در زمان سفر است. یکی از اقلام موجود در بسته های هتل که در مقوا یا سلفون پیچیده می شود و برای راحتی مسافران در کنار پاشنه کش به مهمانان ارائه می شود به ابر واکس هتلی معروف است.

اهمیت خرید این محصول منحصر به فرد در چیست؟

اهمیت خرید ابر واکس هتلی


واکس کفش هتلی یا واکس کفش برای مسافران در هتل های لوکس و چند ستاره طراحی و تولید می شود. این محصول برای پولیش و تمیز کردن کفش استفاده می شود. مکان های زیر مشتریان اصلی واکس کفش هتلی هستند:

  • هتل ها
  • مهمان سرا ها
  • بیمارستان ها

بهتر است برای نگهداری و ماندگاری بیشتر کفش و محصولات چرمی از واکس های مایع یا کرمی استفاده کنید. ابر واکس یکی از نمونه های مناسب جهت استفاده می باشد که بصورت عمده و مصارف خانگی در بازار حضوری و اینترنتی در شرکت واکس درخشان قابل خرید و مصرف می باشد. در عوض برای واکس زدن چرم از واکس های جامد و عادی موجود در بازار مانند واکس درخشان بهره بگیرید. ممکن است به نظر شما این نوع از واکس روی کفش خوب نباشد اما می توان به جای واکس زدن کفش چرمی از وازلین نیز استفاده نمود.

سفارش تولید ابر واکس ویژه هتل

سفارش تولید ابر واکس هتلی


امروزه بیشتر هتل های بین المللی برای برندسازی مراکز رفاهی خود اقدام به سفارش تولید انواع ابر واکسی هتلی می نمایند. واکس یکی از مجموعه وسایل رفاهی موجود در هتل ها و اقامتگاه های گردشگری می باشد. شرکت واکس و پولیش درخشان اقدام به سفارش گیری و ثبت سفارش محصولات خود برای هتل های گوناگون نموده است. برای ساخت و تولید ابر واکس هتلی از مواد با کیفیتی که در واکس های کرمی استفاده می شود کمک گرفته می شود. ابر واکسی هتلی علاوه بر مقرون به صرفه بودن موجب ایجاد علاقه در میان مشتریان می گردد.

قسمت عمده پلاستیکی سفید رنگ واکس کفش برای چاپ لوگوی هتل مناسب است. بسیاری از هتلداران بیش از ۵۰۰۰ مورد از این محصولات را برای درخواست لوگوی هتل خود سفارش می دهند. این یک نوع تبلیغات است. که البته بسیار سازنده و جالب است. معمولا مصرف کنندگان واکس کفش هتلی پس از استفاده از این محصول آن را به عنوان سوغات با خود می برند. وقتی لوگوی هتل را در کنار خاطره خاطرات سفر خود می بینند، از خدمات مناسب احساس رضایت می کنند.

تولید کنندگان واکس در ایران

واکس هتلی ایرانی


قبلا امکان خرید واکس هتلی و واکس تک کفش به قیمت درب کارخانه وجود داشت. واکس کفش هتلی یکی از مواد مصرفی هتلی است که مورد توجه بسیاری از هتل ها قرار گرفته است. این محصول در سایز کوچک و طراحی زیبا تولید و عرضه شده است و به دلیل اینکه امکان چاپ لوگوی هتل ها و مراکز خرید بر روی این محصول وجود دارد، محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

زیرا مسافران علاوه بر استفاده از این واکس کفش هتلی در سفر، می توانند آن را با خود ببرند و پس از اتمام سفر و خروج از هتل از آن استفاده کنند. این مشکل علاوه بر یادآوری هتل شما به صورت روزانه، تجربه ای خوشایند برای مسافران است که با هزینه کم نیز تبلیغی موثر برای مرکز شماست.

واکس کفش هتلی در سبک های متنوعی وجود دارد، عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های موجود با مشاورین ما تماس بگیرید تا ضمن مشاهده نمونه های موجود بهترین مدل خود را سفارش دهید و حتی درخواست چاپ لوگوی ویژه روی محصولات را داشته باشید. زیرا بهترین روش تبلیغات بر روی محصولات هتلی است.

خرید ابر واکس هتلی

خرید ابر واکس هتلی با توجه به اهمیت تکمیل بودن وسایل رفاهی مسافران در هتل ها و مراکز قامتی رفاهی مشتریان، هتلداران اقدام به خرید عمده این محصول می نمایند. ابر واکس هتلی دارای اندازه های تقریبا یکسان می باشد و برای مصارف کوتاه مدت مناسب هستند. برای خرید و سفارش چاپ برند مورد نظر برروی ابر واکسی هتلی می توان به نمایندگی های فروش شرکت درخشان و یا سایت های اطلاع رسانی و فروش اینترنتی محصولات واکس و پولیش شرکت درخشان مراجعه نمود.

تولید واکس کفش هتلی در کشور و عرضه آن در بازار بسیار موفق است. رضایت مشتریان از وجود این محصول در هتل های مجزا و یا در پکیج های هتلی نشان از محبوبیت پولیش های هتلی در بازار دارد. در دو نسخه هشت ضلعی و بیضی تولید شده است که بنا به نیاز مشتری برای هر یک از این اشکال قابل سفارش می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *