خرید ویژه براق کننده چرم ماشین 100 میلی

براق کننده چرم ماشین ظاهری زیبا و تمیز را برای تمامی ماشین ها فراهم خواهد کرد. این محصولات در انواع مختلف مایع و جامد وجود دارند. با استفاده از براق کننده ها، در زمان کمی، چرم روکش صندلی را درخشان و تازه کنید. به دلیل عطر خوبی که این محصولات دارند، به عنوان یک بوگیر نیز عمل می کنند. با خرید براق کننده های چرم ماشین در حجم 100 میلی گرم، موجب افزایش طول عمر روکش چرم خودرو خواهید شد. 

خرید ویژه براق کننده چرم ماشین 100 میلی

جدید ترین براق کننده چرم رنگی ماشین

جدید ترین براق کننده چرم رنگی ماشین جدید ترین براق کننده چرم رنگی ماشین، به چرم صندلی ظاهری مناسب می بخشد. تمامی چرم چه طبیعی و چه مصنوعی به مراقبت نیاز دارند و بهترین وسیله برای این کار، استفاده از براق کننده های مخصوص است. علاوه بر خاصیت جلا بخشی که دارند، حالت کهنگی اجناس چرم را از بین می برند و به نوعی تازگی را در آنها ایجاد می کنند. مواد اولیه تشکیل دهنده محصول، با اینکه خاصیت تمیز کنندگی فوق العاده ای دارد، هیچ آسیبی به چرم وارد نمی آورد. برخی از این محصولات به صورت اسپری بسته بندی شده اند. با استفاده از اسپری، تمامی نواحی دور از دسترس نیز براق می شوند.  

اصلی ترین خاصیت براق کننده ها محافظت و تمیز کردن چرم است و از طرفی صندلی خودرو معمولا از جنس چرم می باشند و همواره در مقابل چشمان راننده و سرنشینان قرار دارد و در صورتی که جلاء اولیه خود را از دست بدهد، داخل ماشین منظره نامناسبی می یابد، از این رو استفاده از جلا دهنده اهمیت فراوانی دارد. براق کننده ها خاصیت نرمی، ضد عفونی، ترمیم کنندگی و محافظت از انواع چرم های رنگی را دارند. 

چرم ها از جمله محصولات گران به شمار می روند و مراقبت از آنها ضرورت دارد، در صورتی محصول چرم زیبایی خود را از دست بدهد، دیگر قابل استفاده نمی باشند و باید آنها را تعویض نماییم، اما به کمک براق کننده ها به مدت طولانی تری می توانید از روکش صندلی ها استفاده نمایید، زیرا این محصولات زیبایی دوباره ای به رویه صندلی خودرو خواهد بخشید، از ترک خوردگی آن جلوگیری خواهد کرد، کیفیت آن را افزایش خواهد داد، از رشد عوامل میکروبی مانند کپک ها جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه محصول سالم خواهد ماند. 

مرکز فروش براق کننده چرم ماشین

مرکز فروش براق کننده چرم ماشین فروش براق کننده چرم در انواع متنوع صورت می گیرد. براق کننده ها بهترین، ساده ترین و سریع ترین راه نو کردن چرم ها هستند و موجب ترمیم و پنهان کردن بخش های آسیب دیده و خراش برداشته آن می شوند. مرکز فروش براق کننده چرم محصولات خود را در بالاترین استانداردها عرضه می کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *