خرید مستقیم واکس کفش سرمه ای

خرید مستقیم واکس کفش سرمه ای بازار پر رونقی دارد. واکس کفش سرمه ای همان طور که از نامش پیداست رنگ سرمه ای دارد. این واکس ها به منظور شیک و زیبا کردن کفش استفاده می شوند و در انواع مختلفی تولید می گردند.

خرید مستقیم واکس کفش سرمه ای

نکات کلیدی در انتخاب واکس کفش سرمه ای

نکات کلیدی در انتخاب واکس کفش سرمه ای نکات کلیدی در انتخاب واکس کفش سرمه ای شامل گزینه های زیر می شود:

  • در هنگام خرید واکس کفش سرمه ای باید حتما به جنس کفش توجه شود. چون هر کفشی واکس مخصوص به خود را دارد. به عنوان نمونه برای کفش ورنی باید از واکس روغنی براق کننده استفاده کرد.
  • در هنگام خرید باید به تاریخ تولید و انقضاء محصول توجه کرد.
  • در هنگام خرید بهتر است به سراغ برندهای برتر برویم تا از کیفیت واکس اطمینان داشته باشیم.

واکس ها علاوه بر این که باعث زیبایی کفش می شوند می توانند به دوام و مقاومت کفش هم کمک کنند. به خاطر همین ما باید به خوبی با طرز واکس زدن کفش آشنا باشیم. به همین دلیل ما در اینجا شما را با چگونگی واکس زدن کفش آشنا می کنیم:

  1. قبل از واکس زدن کفش ها باید محیط را آماده کنید. برای این منظور باید روی زمین چند روزنامه پهن کنید به طوری که تمام قسمت های اطراف محیطی که می خواهیم در آن جا کفش را واکس کنیم پوشیده شود. سپس لباس های کهنه خود را بپوشید. چون واکس زدن کثیف کاری زیادی دارد و ممکن است لباس های شما کثیف شوند.
  2. در مرحله بعد با برس یا یک دستمال تمیز گرد و خاک های روی کفش را تمیز کنید.
  3. در مرحله بعد برس یا پارچه ایی نرم را به واکس آغشته کنید و به صورت چرخشی شروع به واکس زدن کفش کنید. در هنگام واکس زدن به پنچه و پاشنه کفش بیشتر توجه کنید و این دو قسمت را به خوبی واکس بزنید. بعد به مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا واکس کفش به خوبی خشک شود.
  4. بعد از این که واکس کفش خشک شد با یک برس شروع به گرفتن واکس های اضافی روی کفش کنید. با قدرت تمام برس را روی کفش بکشید تا واکس های اضافه ای برداشته شود و روی کفش لایه ایی نازک از واکس باقی بماند و کفش براق شود.
  5. سپس دستمال نمناکی را به واکس آغشته کنید و روی کفش بکشید. این کار ممکن است خسته کننده باشد ولی می تواند کفش های شما را براق کند. 
  6. در مرحله بعد بگذارید تا کفشتان خشک شود و بعد آن را بپوشید.

پخش مستقیم واکس کفش سرمه ای

پخش مستقیم واکس کفش سرمه ای

پخش مستقیم واکس کفش سرمه ای بازار داغی دارد. چون فروش مسقیم بدون واسطه و با کمترین قیمت انجام می شود. پخش واکس کفش در انواع مختلفی و با بهترین قیمت و کیفیت انجام می شود. تا مشتریان بتوانند با اطمینان محصول را خریداری کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *