خرید مستقیم واکس کفش ابری مشکی

کفش ها هر چقدر هم که زیبا و با کیفیت باشند برای حفظ زیبایی ظاهری خود نیاز خود واکس دارند. این محصولات در رنگ های مختلف تولید می شوند و برای هر جنس و رنگز قابل استفاده هستند. وجود ابر در این واکس به تمیز کردن کفش ها کمک زیادی می کند و باعث براقیت و جلوه بهتر آنها می شود. خرید واکس کفش ابری مشکی به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث می شود تا شما این محصول را با نرخ ارزانتری خریداری کنید.

خرید مستقیم واکس کفش ابری مشکی

شاخصه های بارز واکس کفش ابری مشکی

خرید مستقیم واکس کفش ابری مشکیاین واکس مشکی رنگ شاخصه های زیادی دارد که باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات مشابه می شود. از جمله این شاخصه ها می توان به پوشش دهی عالی اشاره کرد که به خوبی سطح کفش را پوشانده و گرد و غبار و آلودگی ها را از روی آن پاک می کند. این رنگ مشکی غلظت بالایی دارد و شما می توانید کفش های رنگی را با آن مشکی کنید.

این محصل دارای بویی خاص بوده که نشانه اصل بودن آن است. بسته بندی آن به گونه ای بوده که ابری بزرگ در کنار آن قرار دارد که عمل واکس زدن را راحتتر می کند. از دیگر مشخصه ها کیفیت و ماندگاری بالا است که باعث می شود تا واکس در مقابل رطوبت و حرارت بالا دوام زیادی داشته باشد.

ابری که در کنار واکس استفاده می شود بسیار مقاوم بوده و سطحی درخشان و یکدست بوجود می آورد. مشکی بودن این محصول باعث شده تا مصارف گسترده ای را به خود اختصاص دهد.

قیمت خرید واکس کفش ابری مشکی

خرید مستقیم واکس کفش ابری مشکیقیمت واکس کفش ابری مشکی بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و سایز بسته بندی و همچنین نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضایی که دارد مشخص می شود. اگر فروش به صورت عمده انجام شود نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد.

بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد. در این صورت آنها می توانند متناسب با نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهند.

قیمت خرید توسط نهاد های مختلفی از جمله اتحادیه تعیین می شود. دولت همواره بر نحوه قیمت گذاری این محصول در بازار نظارت می کند تا افزایش قیمتی اتفاق نیفتد. تورم  نوسانات بازار باعث شده تا قیمت ها افزایش زیادی پیدا کند. این امر بر بازار خرید و فروش و همچنین قدرت خرید مشتری تاثیر زیادی می گذارد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *