خرید مستقیم واکس از کارخانه پی واکس

کارخانه پی واکس کلیه محصولات تولیدی خود را به منظور فروش در بازار داخلی و انجام صادرات به کشورهای دیگر در بسته بندی های متنوع آماده می کند. برای خرید واکس مرغوب و با کیفیت می توانید به سایت شرکت تولیدی بازرگانی واکس درخشان مراجعه نمایید.

خرید مستقیم واکس از کارخانه پی واکس

منظور از پی واکس چیست؟

منظور از پی واکس چیست؟

کارخانه پی واکس در شهر همدان قرار دارد و محصول آن کاملا ارگانیک بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که برای تولید این محصول رزین و چسب های شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع باید گفته شود که پی گوسفند به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می آید. همین موضوع باعث شده تا شیوه به کار بردن پی واکس در مقایسه با کالاهای دیگر کمی متفاوت تر باشد. در صورتی که از آن به طور صحیح و مطابق دستورالعمل استفاده کنید متوجه نرمی، نو شدن و افزایش طول عمر و دوام چرم خواهید شد.

پی واکس از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

پی واکس از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

پی واکس یکی از محصولاتی می باشد که بدون بو و بی رنگ بوده و برای انواع چرم های طبیعی و مصنوعی موجود در بازار هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند. این محصول با استفاده از مواد اولیه طبیعی ساخته شده است. بنابراین، می توان آن را برای تمام کالاهای چرم طبیعی که شامل کیف، کفش، کمربند، کاپشن، زین اسب و لبه کاری چرم به کار برد. افزایش دوام چرم و حفظ زیبایی و کیفیت اولیه چرم از ویژگی های اصلی و مهم محصولات تولید شده توسط کارخانه پی واکس محسوب می شوند. ابر براق کننده ای که به همراه محصول ارائه می شود به مصرف کنندگان و مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی و آسانی از آن استفاده کنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]در صورتی که جزء آن دسته از خریداران هستید که قصد دارید پی واکس را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت شرکت تولیدی بازرگانی واکس و پولیش درخشان مراجعه کنید. این شرکت انواع واکس مرغوب و با کیفیت را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی به تمام نقاط کشور عرضه می کند. میزان قیمتی که این شرکت برای پی واکس تعیین کرده بسیار ارزان تر از نرخ بازار و فروشگاه ها می باشد.[/highlight-dash]

کارخانه پی واکس بسته بندی را چگونه طراحی میکند؟

کارخانه پی واکس بسته بندی را چگونه طراحی میکند؟

از آنجایی که کارخانه پی واکس جدیدترین محصول را برای اولین بار به بازار عرضه کرد، به همین جهت تصمیم گرفت بسته بندی آن را به گونه ای طراحی کند که محتوای درونی اش را بیان خواهد کرد. برای اینکه مخاطبان در نگاه اول متوجه شوند که قرار است چه نوع کالایی را خریداری کنند واژه هایی از جمله واکس چرمی، واکس طبیعی چرم و واکس ارگانیک به وضوح قابل مشاهده هستند. دو حالت تصویر رئال و پیکتوگرام که بر روی دو وجه از جعبه قرار دارد محصولاتی را نشان می دهد که قابلیت استفاده از پی واکس را دارند. بافتی که به بافت چرم شباهت دارد در زمینه طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *