خرید مستقیم لوازم کفاشی برقی

مواد اولیه مورد نیاز کفش در بازار به فروش می رسد. اولین ماده لازم چرم با کیفیت است. می توانید از چرم مصنوعی و طبیعی استفاده کنید. سمبه یکی دیگر از مواد اولیه مورد نیاز کفش است. چرم و نمونه کاغذ یا فوم و … به کاتر یا چاقوی مخصوص نیاز دارید. برای چسباندن قطعات کفش به هم چسب آهن لازم است. برای ساخت کفش می توانید از سوزن کوبلن استفاده کنید. فروش لوازم کفاشی در بازار تهران بسیار موفق است.

خرید مستقیم لوازم کفاشی برقی

نکات مهم در انتخاب دستگاه واکس برقی

نکات مهم در انتخاب دستگاه واکس برقی

امروزه استفاده از دستگاه های واکس برقی برای تکریم مشتری در مراکز عمومی فراگیر شده است. دارای انواع واکس و مخزن واکس و فرچه های واکس زنی و پرداخت واکس است همینطور بدنه فلزی و رنگ الکترواستاتیک، کفش شما را تمیز می کند. از مزایای آن این است که تمام مراحل از گردگیری تا واکس زدن تا پولیش و پولیش کفش، که همگی در ۳۵ ثانیه صورت میگیرد به صورت خودکار انجام می شود.

برای اینکه کفش های رسمی و غیر رسمی ما عمر طولانی و نرمی مداوم داشته باشند و پس از استفاده تغییر شکل ندهند باید واکس زده شوند. اختراع لوازم کفاشی برقی به طور خودکار کفش های ما را بدرخشاند. واکس غذای کفش است و یکی از مهم ترین عوامل در حفظ سلامت کفش شما می باشد.

واکس زن برقی یکی از این دستگاه هاست که نسبت به نسل های قبلی از قابلیت ها و امکانات پیشرفته تری برخوردار است. بسیاری از افراد می توانند به این نکته اشاره کنند که واکس زدن کفش با این دستگاه نمی تواند نتیجه خوبی به ما بدهد و افراد را تشویق به استفاده مجدد از آن کند اما اگر از دستگاه به خوبی مراقبت شود و مایع دستگاه واکس برقی خوبی استفاده شود قضیه متفاوت خواهد شد!

این دستگاه برای استفاده در مکان هایی که افراد زیادی در آن تردد می کنند طراحی و ساخته شده است. بهترین مکان هایی که از این دستگاه استفاده می شود ممکن است ساختمان ها و برج های مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، دفاتر و سازمان های ثبت شده، کارخانه ها و کارگاه ها باشد.

 

مراکز عرضه انواع لوازم کفاشی

مراکز عرضه انواع لوازم کفاشی

دستگاه کارآمد و کاربردی واکس برقی دارای ابعاد ۹۰ در ۵۰ در ۴۱۰ سانتی متر می باشد که به راحتی می توان آن را در گوشه و یا اتاق کوچک و بدون ایجاد مانع در حمل و نقل قرار داد و استفاده کرد. وزن این دستگاه حدود ۳۰ کیلوگرم می باشد. این وزن به این دلیل است که دستگاه در هنگام استفاده مداوم و متوالی حرکت نمی کند. توجه داشته باشید که این دستگاه واکس اتوماتیک دارای دو دریچه خروجی واکس با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه به راحتی توسط یک بزرگسال جابجا می شود. البته از لوازم کفاشی دیگری نیز در این دستگاه مانند فرچه واکس و برس واکس استفاده شده است.

 

مرکز اصلی فروش واکس و لوازم مراقبت از چرم

مرکز اصلی فروش واکس و لوازم مراقبت از چرم

از قدیم الایام بشر به فکر مراقبت از وسایل شخصی خود بخصوص اجناس چرمی بوده است. این ماده را واکس می نامیدند که به اشکال مختلف تولید می شود مانند واکس کفش مایع که بسیار راحت است. شما می توانید به راحتی با خرید نوع بدون بو این واکس را امتحان نمایید زیرا بهترین نوع واکس کفش را نیز باید امتحان کرد تا مطابق میلتان باشد!

درک بهتر واکس کفش مایع بی رنگ به این صورت است. با توجه به اینکه واکس از پارافین تولید می شود، در ابتدا به صورت جامد تولید می شد. تا اینکه با گذشت زمان، این تولید واکس دستخوش تغییرات زیادی شد که امروزه به این صورت به بازار می رسد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *