خرید مستقیم انواع واکس کفش به نرخ کارخانه

خرید و فروش محصولات چرمی با کیفیت در بازار بسیار پررونق می باشد. برای نگهداری از محصولات چرمی، انواع واکس کفش چرم در کارخانجات تولید می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان تولید و صادرکننده انواع واکس کفش می باشد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]واکس کفش مناسب محصول خود را می توانید از فروشگاه های معتبر واکس و پولیش درخشان خرید کنید.[/highlight-red]

خرید مستقیم انواع واکس کفش به نرخ کارخانه

تولید انواع واکس کفش مرغوب

تولید انواع واکس کفش مرغوب

یکی از مهم ترین نکات نگهداری کفش ، خرید واکس کفش مرغوب می باشد. برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش، خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باشد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

تفاوت واکس کرمی و موم

تفاوت واکس کرمی و موم

با توجه به تولیدات متنوع کارخانجات واکس در کشور، واکس ها بصورت کلی به دو نوع واکس کرمی و یا موم تقسیم می شوند. این دو نوع دارای کاربرد و اهمیت متفاوتی می باشند.برای براق کردن، ماندگاری بالای کفش و تغذیه شدن چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، موم یا همان واکس بسیار کاربردی می باشد. امروزه در بازار برندهای خارجی و داخلی زیادی با هم در رقابت هستند. واکس کفش درخشان که در شرکت واکس و پولیش درخشان تولید و پخش می شود یکی از محبوب ترین انواع واکس کفش ایرانی می باشد که بصورت موم تولید می شود.

اهمیت واکس زدن کفش

اهمیت واکس زدن کفش

همانطور که می دانید هر وسیله ای نیاز به مراقبت دارد. هنگام خرید کفش، فروشندگان انواع واکس های موجود را توصیه میکنند. فروش بهترین واکس در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس در بازار می باشد. کفش مرغوب بدلیل اینکه قابلیت ماندگاری تا سالیان دراز را دارند، بهتر است برای خرید مواد نگهداری آنها توجه بیشتری داشت. یکی از اصلی ترین کارهایی که در نگهداری از چرم باید در نظر داشته باشید، واکس زدن آنهاست. تمامی محصولات چرمی از جمله کیف، کفش، کمربند و… برای ماندگاری بیشتر نیاز به واکس زدن دارند. علت این کار عمر طولانی و کارآیی بالای این محصولات است.

خرید و فروش عمده انواع واکس کفش

خرید و فروش عمده انواع واکس کفش

تولید و صادرات انواع واکس کفش در کشور انجام می گردد. همانگونه که در بالا به اهمیت خرید واکس کفش اشاره نمودیم، شرکت های تولیدی زیادی از جمله شرکت بازرگانی واکس درخشان، اقدام به فروش و تجارت واکس کفش در بازار نموده اند .که موفقیت های زیادی در فروش واکس کفش عمده داشته اند. خرید بهترین نوع واکس کفش مناسب با جنس کفش بسیار مهم است. شرکت واکس کفش درخشان تولید کننده انواع واکس و پولیش کفش می باشد. امروزه خرید حضوری از نمایندگان و بصورت غیر حضوری از طریق سایت های فروس کالا در حال انجام می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *