خرید عمده چسب کفاشی به نرخ کارخانه

هنگام تولید کفش، در هر مرحله از تولید، چسب کفش مرغوب ایفاده می گردد. برای خرید عمده چسب کفاشی مناسب با نوع کفش می توانید به فروشگاه های لوازم عمده کفاشی مراجعه نمایید. خرید و فروش چسب کفش صادراتی بعلت بالا بودن کیفیت چسب بسیار رایج می باشد. شرکت بازرگانی درخشان یکی از تولسدکنندگان انواع چسب کفش با کیفیت و مرغوب می باشد.

خرید عمده چسب کفاشی به نرخ کارخانه

مزایای تولید عمده چسب کفاشی

مزایای تولید عمده چسب کفاشی

در تمامی مراحل تولید کفش از چسب کفش مخصوص کفاشی استفاده می شود.چسب کفش مناسب باید برای انواع چرم، الیاف مصنوعی و پلاستیک‌ها قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد. شرکت بازرگانی درخشان تولید کننده انواع چسب کفش مرغوب در بازار می باشد. محصول خوب از انعطاف پذیری و دوام کافی همراه با عملکردی سریع برخوردار است. برخی چسب ها به فرم مایع کهربایی رنگ همراه  با رزین‌های صنعتی و حلال‌های مختلف تولید شده است. چسبی همه کاره با چسبندگی سریع و بسیار قوی است که در مواد تحت کشش مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر داشتن کاربردهای عمومی و کاربری آسان، در مقابل عوامل محیطی همچون سرما، یخ زدگی، روغن، آب، ضربه و کشش بسیار مقاوم است.

نحوه استفاده چسب کفاشی

نحوه استفاده چسب کفاشی

استفاده از چسب کفاشی نیاز به دانشتن تمامی راه های کفاشی دارد. پیش از استفاده، محتویات ظرف را مخلوط نموده تا کاملاً یکنواخت شود و محتویات ظرف را با برس و یا دستگاه مخصوص چسب زدن سطوح بچسبانید. سطوحی را که خلل و فضاهای خالی زیادی دارد را بهتر است در دو نوبت چسب بزنید. برای استفاده از چسب کفش، قطعات باید بسیار به یکدیگر نزدیک باشند و کاملا خشک و بدون هیچ گونه گرد و غبار و چربی باشد. بهترین دما برای استفاده جهت جلوگیری از ایجاد حباب در فیلم چسب، حدوداً بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد و ۶۵ درصد رطوبت نسبی است. بهتر است دمای چسب، قطعات و دمای محیط به هم نزدیک بوده و ترجیحا ۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد مناسب است.

موارد مصرف چسب کفاشی

موارد مصرف چسب کفاشی

استفاده از چسب کفاشی بمنظور تعمیرات کفش‌های گران بسیار متداول است بدلیل اینکه چسب کفش خوب در افزایش کیفیت و دوام آن نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند. رونق فروش محصول تعمیراتی، نقطه آغازی برای اشتغال افراد زیادی در این زمینه بوده است. شرکت بازرگانی درخشان اقدام به تولید و عرضه انواع چسب کفاشی با کیفیت برای مشتریان خود نموده است.

خرید عمده چسب کفاشی

خرید عمده چسب کفاشی

امروزه، در بازار چسب کفش از تمامی انواع مختلف چسب‌های ذکر شده از برند ایرانی و خارجی با کیفیت خیلی خوب و متناسب با سلیقه‌های مختلف موجود است. در نمایندگی شرکت درخشان از بهترین نوع چسب‌ها و کاملا متناسب با کفش شما و با قیمتی مناسب به صورت اینترنتی توضیح داده شده است و امکان خرید غیر حضوری را فراهم آورده است. خرید عمده چسب کفاشی در فروشگاه های لوازم عمده کفاشی نیز بسیار رایج می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. چسب کفاشی صنعتی و پیو لازم دارم کفاش هستم برای خرید عمده قیمت های شما با بازار فرق میکنه؟

    1. قیمت کالاهای ما به دلیل حذف واسطه ها، قیمت درب کارخانه است. ضمنا به دلیل خرید کلی گاها از قیمت های کارخانه و بازار هم ارزان تر می باشد. برای اطلاع از آفرها میتوانید در شبکه های اجتماعی پیگیر ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *