خرید عمده و مستقیم روغن دستگاه واکس

اگر قصد خرید عمده بهترین روغن دستگاه واکس را دارید بهتر است به مراکز و شرکت های بازرگانی توزیع کننده انواع واکس مراجعه نمایید. شرکت درخشان این محصول را با قیمت مناسب عرضه و به فروش رسانده و بهترین واکس ها را به کشورهای دیگر صادر می کند.

خرید عمده و مستقیم روغن دستگاه واکس

منظور از روغن مخصوص دستگاه واکس چیست؟

منظور از روغن مخصوص دستگاه واکس چیست؟

مایع های واکس کفش روغنی یا همان روغن دستگاه واکس کفش جهت استفاده در مخزن دستگاه های واکس کفش مکانیکی_ نیمه اتوماتیک به کار گرفته می شوند. از آنجایی که فرمولاسیون این مایع واکس ها به گونه ای بوده که حالال اصلی آنها روغن می باشد به همین جهت  پایه روغن نامگذاری شده اند. این محصول در بطری های یک لیتری و در رنگ های مشکی و قهوه ای و بیرنگ توزیع می شوند. برخی از افراد دستگاه واکس را برای نظافت کفش های خود مورد استفاده قرار نمی دهند. چرا که فکر می کنند کیفیت واکس زنی دستگاه ها با واکس زدن به صورت دستی یکسان نیست.  واکس زدن کفش ها در دستگاه های واکس حدود ۳۰ الی ۴۰ ثانیه طول می کشد و به عنوان سریع ترین شیوه برای نظافت و تمیز کردن کفش ها به شمار می آید. از این رو می تواند کیفیت واکس زدن سنتی را برای کفش ها داشته باشد.

استفاده از روغن مرغوب دستگاه واکس چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از روغن مرغوب دستگاه واکس چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهمترین مزایا استفاده از روغن دستگاه واکس این می باشد که از قابلیت براق کنندگی بسیار بالا بر روی کفش برخوردار می باشد. همچنین به مدت طولانی روی کفش باقی می ماند. لازم به ذکر است که بهترین و با کیفیت ترین روغن برای انواع دستگاه واکس زن کفش مناسب خواهد بود. در صورتی که به دنبال تهیه روغن مرغوب برای دستگاه واکس خود هستید توصیه می شود به معتبرترین مراکز و شرکت های تولید کننده انواع واکس سر بزنید. شرکت بازرگانی واکس درخشان سال هاست که با ارائه و فروش انواع واکس و روغن مخصوص دستگاه واکس درجه یک با قیمت ارزان و مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شما خریداران محترم با خرید عمده محصول می توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. ثبت سفارش روغن با کیفیت دستگاه واکس از طریق سایت شرکت امکان پذیر می باشد.

آیا کیفیت روغن دستگاه واکس مهم است؟

آیا کیفیت روغن دستگاه واکس مهم است؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از افراد پیش می آید این است که چرا پس از گذشت مدت کوتاهی از عملیات واکس زنی با دستگاه کفش ها براقیت خود را از دست خواهند داد؟ باید بگوییم که این موضوع تنها به کیفیت پایین مایع واکس انتخابی مربوط نمی شود. طبیعی است که کفش ها پس از عملیات واکس زنی با دستگاه های واکس براق تر جلوه کنند. اما این براقیت موقتی بوده و با قدم زدن  دوباره گرد و خاک به روغن روی کفش ها می چسبد و بار دیگر کدر می شوند. با وجود این بهتر است در انتخاب این محصول دقت کافی به خرج دهید و همیشه به دنبال خرید با کیفیت ترین روغن دستگاه باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *