خرید عمده بهترین واکس کفش از درب کارخانه

محصولات چرمی مانند کیف های چرمی، کفش، لباس گرم و مبل در سراسر جهان محبوب هستند. چرم برای حفظ زیبایی و دوام خود نیاز به مراقبت دارد.یکی از روش های درمانی تمیز کردن چرم است. برای اینکه همه محصولات چرمی براق و صاف شوند، به موم چرمی خاص خود نیاز دارند. در حقیقت، تمیز کردن یکی از بهترین روش های نگهداری کالاهای چرمی است. بنابراین، اگر غالباً از واکس برای صیقل دادن کیف یا کفش چرمی خود استفاده می کنید، می توانید به طور قابل توجهی طول عمر آنها را افزایش دهید.

خرید عمده بهترین واکس کفش از درب کارخانه

بهترین واکس کفش و سایر محصولات چرمی

بهترین واکس کفش و سایر محصولات چرمی

کیف و کفش چرمی علاوه بر مراقبت از چرم، به زیبایی ظاهری شما نیز می افزایند. بنابراین، اگر نگران مراقبت از کفش های چرمی خود هستید، تنها کاری که باید انجام دهید خرید و استفاده از بهترین واکس کفش چرمی است. برای این کار ابتدا باید گرد و غبار و گرد و خاک را تمیز کنید. سپس موم را با اسفنج یا برس مخصوص بزنید.

امروزه بسیاری از مردم از وازلین به عنوان موم کفش های چرمی نیز استفاده میکنند. وازلین به دلیل بافت روغنی کیف یا کفش چرمی شما از آنها مراقبت می کند و ظاهری زیبا و تمیز به شما می بخشد.

 

تنوع در محصولات چرم و واکس چرم

تنوع در محصولات چرم و واکس چرم

امروزه استفاده از چرم و محصولات ساخته شده با این نوع ترکیب طبیعی رونق خوبی دارد. علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فرد این محصولات، دومین ویژگی مهم ماندگاری بالا و حفظ کیفیت طی سالهای طولانی یک محصول چرمی است.

انواع مختلفی از چرم وجود دارد، از جمله گاو، گوسفند، شترمرغ، گاو و غیره، هرکدام با توجه به ویژگی های فیزیکی خاص خود، شرایط نگهداری متفاوتی دارند و همچنین با قیمت های مختلف در بازار ارائه می شوند.

از چرم در ساخت کیف ، کفش ، کیف پول ، کاپشن و مانتو و بارانی ، کوله پشتی و کمربند ، روکش مبل و … استفاده می شود و استفاده از آن برای آقایان و خانم ها محدودیتی ندارد. برای حفظ و حفظ کیفیت محصولات چرمی ، چند نکته باید در نظر گرفته شود ، از جمله استفاده بیشتر از واکس های مختلف چرم ، بسته به نوع محصولی که در دسترس شماست متفاوت است.

روش تهیه و استفاده از واکس ها

روش تهیه و استفاده از واکس ها

نکته مهم این است که قبل از استفاده از واکس های چرمی از هر نوع کفش و یا کیف و سایر… شما باید گرد و غبار را از محصول خود پاک کنید.

اگر از موم اسپری روی چرم استفاده می کنید، اسپری را تکان دهید و قبل از استفاده ۴ تا ۸ اینچ از محصول چرمی خود را بردارید. به طور متناوب کل محصول را اسپری کنید ، آن را برای ۱ تا ۲ ساعت رها کرده و بگذارید تا خشک شود. اگر از کف استفاده می کنید زیرا حالت اسپری دارد، می توانید کف را در مکان های مختلف اسپری کرده و با اسفنج تمیز آن را مالش دهید.

استفاده از واکس جامد همان استفاده از واکس کلاسیک است که همه ما می شناسیم و میتوانیم از آن استفاده کنیم.

برای استفاده از واکس مایع و پد روغن ، کافی است اسفنج یا پد روغن را کمی مالش دهید. محصول چرمی را مالش داده و فشار دهید تا مایع خارج شود و با همان اسفنج یا پد به آرامی تمام چرم ها را مالش دهید.

جهت خرید بهترین واکس کفش خارجی و ایرانی با کارشناسان فروش شرکت ارتباط بگیرید تا انواع واکس کفش و براق کننده کفش را با قیمتی مناسب برایتان تامین کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *