خرید عمده بهترین نوع واکس برای کفش

بهترین نوع واکس برای کفش چرم کدام است؟ قبل از پاسخ به این سوال ، باید بگوییم: “کفش چرمی براق یک ضرورت غیرقابل انکار در سبک لباس افراد است.” حتی اگر ما بهترین لباس ها را بپوشیم ، هیچ کس کفش های کثیف و کثیف را دوست ندارد مگر اینکه جمله معروف “زنان در نگاه اول جذب کفش مردانه می شوند” را نشنیده باشید.

خرید عمده بهترین نوع واکس برای کفش

واکس کفش چرم طبیعی

واکس کفش چرم طبیعی

انتخاب بهترین نوع واکس برای کفش های چرمی قطعاً به نفع شماست! زیرا همه می دانیم که واکس زدن (پولیش) دوام و طراوت کفش های چرمی را حفظ کرده و از ترک خوردن ، چروک شدن و ساییدگی جلوگیری می کند. بنابراین روح طراوت و زیبایی را در کفش های چرمی خود بدمید ، به دنبال بهترین واکس موجود در بازار باشید.

واکس کفش چرم عموماً به دو صورت کرم و موم ساخته می شود:

واکس کرمی: همانطور که از نامش مشخص است ، این پاک کننده مانند کرم است و به کفش حالت مات می دهد. همچنین سطح کفش را هیدراته می کند که به نوبه خود باعث تنفس می شود. همچنین منافذ چرم را باز می کند. همچنین برای کفش هایی که کمی سفت و خشک هستند یک گزینه عالی است. واکس کفش و کرم تمیز کننده چرم ساده ترین نوع واکس برای مبتدیان است و برای هرکسی که می خواهد ظاهر کفش خود را به سرعت تمیز کند مناسب است.

موم: این ماده که در کشور ما همان واکس نامیده می شود ، یک پاک کننده محکم و براق با پایه سقز است که به اندازه کرم یکدست نیست. موم برای براق ، طول عمر و دوام و غیره مفید است ، اما کاربرد یک فرآیند چند مرحله ای است و کمی زمان می برد. نباید زیاد از موم استفاده کنید زیرا اگر موم ضخیم تری به کفش زده شود ، پف کرده و ننفوذ به منافذ کفش مشکل خواهد بود و به طور کامل بسته شود.

انواع واکس کفش مناسب

انواع واکس کفش مناسب

موم رنگدانه های کمتری دارد ، اما یک لایه محافظ صاف روی کفش ایجاد می کند. این می تواند خراش های کوچک را پر کرده و پنهان کند و درخششی خیره کننده ایجاد کند. همچنین دارای سطحی ضد آب است که از چرم محافظت می کند. از طرف دیگر ، کرم می تواند به ایجاد رنگ یکدست و ظاهر کفش شما کمک کند. این کرم ظاهر یک کفش گرد و خاکی را زنده می کند. غلظت بالای موم به شما امکان می دهد تا براق بالایی را بدست آورید. موم به اندازه کرم منافذ کفش را باز نمی کند.

کفش چرم براق یک رسم قدیمی است ، مخصوصاً برای مردان. همه ما این روش را به عنوان روش استاندارد مراقبت از کفش های چرمی می شناسیم.

برای تمیزکردن و درخشش کفش های چرمی ، ابتدا یک سطح صاف برای انجام عملیات مناسب پیدا کنید. برای جلوگیری از کثیف شدن ذرات موم ، روزنامه را با یک پارچه روی زمین پهن کنید. بندها را بردارید ، آلودگی کفش را با یک دستمال مرطوب با یک برس مخصوص یا یک حوله تمیز بردارید.

خرید بهترین نوع واکس برای کفش چرم به صورت عمده

خرید بهترین نوع واکس برای کفش چرم به صورت عمده

کفش های چرمی برای نگهداری ضروری هستند ، زیرا کفش را برای مدت طولانی قابل استفاده می کنند ، یعنی هنگامی که یک کفش چرمی جدید از بسته بندی خارج می شود ، چرخه عمر آن آغاز می شود. این بدان معناست که با مراقبت مناسب طول عمر بالایی خواهد داشت. انتخاب بهترین موم برای کفش های چرمی و برنامه هفتگی نظافت بر زیبایی و کیفیت کفش می افزاید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *