خرید بدون واسطه واکس کفش چرم عمده

واکس کفش چرم عمده می‌تواند برای شما مقرون به صرفه ترین راه باشد اگر شما یک فروشنده هستید یا در زمینه محصولات چرمی فعالیت می‌کنید خرید واکس کفش جزو کارهای روزمره شما خواهد بود که باید یک فروشنده و تولید کننده معتبر در این زمینه انتخاب کنید. تمیزی و براقی کفش‌ ها می تواند تاثیر بسیاری بر ظاهر شما داشته باشد و همچنین استفاده از واکس، دوام کفش را افزایش می دهد.

خرید بدون واسطه واکس کفش چرم عمده

چرا واکس کفش اهمیت دارد

چرا واکس کفش اهمیت دارد

شاید بهتر است برای پاسخ به این سوال، ابتدا پرسش دیگری را مطرح کرد. چرا شما لباس‌هایتان را اتو می کنید و یا چرا از ماشین لباسشویی استفاده می کنید؟ همانقدر که تمیز بودن لباس ها اهمیت دارد، کفش هایی بدون غبار نیز مهم است. اگر برای سالم ماندن لباس هایتان مراقب آن‌ها هستید، پس چند دقیقه برای کفش ها وقت بگذارید تا شکل ظاهری و کیفیت خود را از دست ندهند.

امروزه یک واکس خوب و باکیفیت باید موارد زیر را داشته باشد:

  1. خاصیت نرم کنندگی بالا
  2. حفظ کیفیت و دوام چرم
  3. ایجاد براقی و درخشندگی در سطح چرم
  4. استفاده آسان و سریع
  5. بدون بو و اثر لکه و چربی
  6. ماندگاری بالا

خرید واکس کفش چرم عمده

خرید واکس کفش چرم عمده

برای خرید عمده این محصول می‌توانید بطور مستقیم به کارخانه تولیدکننده مراجعه کنید، اما می‌دانید این کار چقدر از شما زمان می‌گیرد؟ سریع‌ترین و بهترین راه خرید واکس کفش، سفارش از شرکت های عرضه کننده است که بطور تخصصی در زمینه انواع واکس کفش فعالیت می کنند. مخصوصا اگر بتوانید بطور مستقیم با کارشناس ها صحبت کنید، از انتخاب درست واکس چرم نیز مطمئن خواهید بود.

مزایای خرید و فروش عمده واکس

مزایای خرید و فروش عمده واکس

اگر می خواهید بدانید که خرید عمده به چه افرادی پیشنهاد می‌شود و دلیل آن چیست، با ما همراه باشید. برای افرادی که قصد دارند در زمینه صادرات واکس کفش چرم عمده فعالیت کنند یا می خواهند در فروشگاه خود، محصولات تخصصی کفش و کیف چرم را عرضه کنند. همچنین برای کسانی که از محصولات چرمی استفاده می کنند و حتی برای هتل و شرکت و پاساژهای بزرگ، وجود یک واکس باکیفیت و درجه یک الزامی می باشد. شرایط زمانی بهتر می شود که شما در سفارش عمده می توانید واکس چرم موردنظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

قیمت جدید واکس کفش

قیمت جدید واکس کفش

هر چه واکسی که انتخاب کرده اید کیفیت بهتری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. اما با هزینه ای که برای تهیه واکس کفش چرم می کنید، از آسیب و خشک شدن کفش جلوگیری می کنید و در واقع مجبور نخواهید بود در بازه زمانی کوتاه، دوباره به خرید کفش بروید. به این نکته نیز باید اشاره کرد که واکس برای مدتی طولانی قابل استفاده است و بنابراین واکس کفش درجه یک و معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

 

قیمت واکس کفش 1400

 

در ادامه برای مقایسه راحت تر شما هنگام خرید به آخرین قیمت انواغ واکس کفش در سال ۱۴۰۰ اشاره می کنیم:

واکس کفش ۱۰۰ گرمی بلدرچین (مشکی – قهوه ای – عسلی) ::::: قیمت هر جین ۱۰۲۶۰۰ تومان

واکس کفش ۱۰۰ گرمی شکوفه (مشکی – قهوه ای – عسلی) ::::: قیمت هر جین ۱۰۴۰۰۰ تومان

واکس کفش ۲۰۰ گرمی بلدرچین (مشکی – قهوه ای – عسلی) ::::: قیمت هر جین ۱۹۸۰۰۰ تومان

واکس کفش ۲۰۰ گرمی شکوفه (مشکی – قهوه ای – عسلی) ::::: قیمت هر جین ۲۰۵۰۰۰ تومان

واکس لیوانی ۶۰ گرمی (شکوفه/بلدرچین/پاندا/ساتل/شو) ::::: قیمت هر جین ۱۰۸۰۰۰ تومان

واکس ابری مخزن دار ایرانی (مشکی – قهوه ای – بیرنگ) ::::: قیمت هر جین ۱۲۲۶۰۰ تومان

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]البته توجه داشته باشید قیمت های فوق به صورت میانگین بوده و برای تیراژ های مختلف و محصولات مختلف می توانید قابل مذاکره باشد. حتما قبل از خرید از واحد فروش شرکت واکس درخشان استعلام قیمت روز را انجام دهید.[/hwgold-dash]

صادرات واکس کفش عالی

صادرات واکس کفش عالی

صادرات موفق از همان ابتدا نیاز به دقت و رعایت نکات بسیار دارد. که در زمینه محصولات واکس کفش و نگهدارنده های چرم این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

بهتر است بدانید ازجمله مهمترین واردکنندگان واکس کفش کشورهای زیر است:

  • آمریکا
  • آلمان
  • فرانسه
  • عراق
  • کانادا
  • روسیه
  • رومانی
  • پاکستان
  • افغانستان
  • و…

اگر برای انتخاب محصول به مشکل خورده اید و یا نمی دانید برای بسته بندی آن باید چه کرد. اگر از قوانین صادرات و بهترین مسیر برای ارسال واکس به کشورهای مختلف، اطلاعی ندارید. پس با ما در بازرگانی واکس درخشان تماس بگیرید، کارشناس ها با شما صحبت خواهند کرد و بهترین پیشنهاد را با توجه به شرایط اختصاصی و بودجه شما، خواهند گفت.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *