خرید اینترنتی عمده واکس زرشکی

کارخانه های تولید مواد اولیه واکس اقدام به عرضه بهترین واکس های صادراتی می نمایند. واکس زرشکی یکی از انواع واکس های با کيفيت موجود در بازار می باشد که برای نگهداری محصولات چرمی با رنگ زرشکی استفاده می شود. نمایندگی های فروش واکس شرکت بازرگانی درخشان نیز عرضه کننده بهترین واکس های موجود در بازار می باشند.

خرید اینترنتی عمده واکس زرشکی

مراکز تولید واکس با کیفیت

مراکز تولید واکس با کیفیت

نیگروسین یک رنگ رایج در جلا کفش است. موم ها، حلال های ارگانیک و رنگ های مختلف این نوع واکس را تشکیل می دهند. موم ها ۲۰ درصد از مواد اولیه هستند. واکس های طبیعی شامل موم های کارناوبا و مونتان و همچنین موم های مصنوعی هستند. ترکیب پس از تبخیر حلال، سختی و خاصیت پولیش را تعیین می کند. حلال ها برای مطابقت با موم ها انتخاب می شوند. واکس کفش حلال است. از انواع حلال ها از جمله نفت استفاده زیادی می شود. ترپتین نیز استفاده می شود اگرچه گران تر است، اما به دلیل داشتن عطر جذاب کفش طرفدار آن زیاد است. رنگ ها ۲-۳٪ نهایی واکس را تشکیل می دهند. رنگ سنتی نیگروسین و رنگ های دیگر و رنگدانه ها و جلا های اکسیژن، کوردووا و قهوه ای استفاده می شوند.

تعیین قیمت واکس زرشکی

تعیین قیمت واکس زرشکی

انواع واکس زرشکی کفش به سه دسته  کلی تقسیم می شود : موم، امولسیون کرم و مایع. هر یک از این ترکیبات دارای ویژگی متفاوتی است، اما همه آن ها از مخلوط موم، حلال ها و رنگ ها تشکیل شده اند.  واکس کرمی ممکن است قوام ژلاتینی داشته باشد. واکس های کرمی از سه مؤلفه موم معمولی، کاتالیزور مایع و رنگ تشکیل شده اند. واکس های مومی برخلاف جلا های کفش مبتنی بر موم، امولسیون های کرمی حاوی آب و یا روغن به همراه یک حلال (یا نفتا، ترپتین یا محلول استودارد) هستند.

اهمیت استفاده از واکس رنگی

اهمیت استفاده از واکس رنگی

خرید واکس کفش مناسب رنگ محصول بمنظور ماندگاری بیشتر رنگ و کیفیت آن برای مشتریان قابل ملاحظه می باشد. با توجه به ترکیبات موجود در واکس های بازار، خرید واکس مرغوب با ماندگاری بالا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. قیمت واکس کفش نسبت به ارزش و اهمیت خود کفش بسیار ناچیز می باشد  اما حضور آن در کنار کفش بسیار مهم است. با توجه به قیمت نسبتا بالای کفش، ضروریست با واکس زدن عمر کفش خود را زیاد نماییم. ۴

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت واکس درخشان انواع واکس و پولیش کفش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.[/hwgold-dash]

خرید و فروش عمده واکس

خرید و فروش عمده واکس

شرکت های تولیدی زیادی اقدام به تولید انواع واکس های رنگی نموده اند. قیمت خرید واکس زرشکی کفش با توجه به کیفیت، مقدار و برند محصول بسیار متفاوت می باشد. شرکت بازرگانی درخشان تولید و عرضه کننده انواع واکس زرشکی کفش بصورت موم، کرم و امولسیون مایع می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید و سفارش محصول می توانید از طریق نمایندگی های فروش محصولات شرکت واکس و پولیش درخشان و یا سایت های معتبر فروش اینترنتی اقدام نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *