خرید انواع واکس کفش زرشکی بدون بو

واکس کفش زرشکی به دلیل رنگی بودن مناسب برای کفش های زرشکی رنگ می باشد. عمدتا واکس با ایجاد لایه ای روی کفش منجر به محافظت از بافت کفش می شود. امروزه واکس کفش تنوع زیادی از نظر رنگ و نوع دارا می باشد. علاوه بر وجود رنگ های مختلف، واکس بدون رنگ و بدون بو نیز توسط تولید کنندگان تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. به این ترتیب می توانید محصول مورد نیاز برای کفش های خود را خرید کنید. خرید انواع واکس کفش زرشکی بدون بو

5 ویژگی واکس کفش زرشکی مایع

5 ویژگی واکس کفش زرشکی مایع ویژگی واکس کفش مایع نسبت به واکس جامد بسیار است، ما در این مقاله به 5 مورد از آن اشاره می کنیم. 

  • استفاده از آن سریع تر و راحت تر است. 
  • به راحتی روی کفش پخش می شود.
  • دارای اسفنج ثابت می باشد.
  • قابل استفاده برای دستگاه های واکس کفش است. 
  • قابل استفاده برای انواع محصولات چرمی می باشد. 

معمولا واکس های مایع بدون رنگ می باشند. اما اخیرا واکس های رنگی شامل مشکی، قهوه ای، زرشکی و … توسط تولید کنندگان تولید و در بازار به فروش می رسد. با خرید این محصول می توانید آن را حتی در کیف خود گذاشته و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده نمایید. 
این واکس ها نسبت به واکس های جامد قابلیت براق کنندگی بالایی دارند و ظاهر کفش را زیباتر می نمایند. 

توزیع انواع واکس کفش زرشکی نانو

توزیع انواع واکس کفش زرشکی نانو فناوری نانو امروزه در تمامی محصولات به کار برده می شود. استفاده از این فناوری در واکس کفش موجب بالاتر بردن کیفیت آن شده است. برخی از تولید کنندگان واکس کفش نانو تولید می کنند و توزیع واکس کفش را در سر تا سر کشور از طریق نمایندگی های فروش خود انجام می دهند. 
واکس کفش زرشکی دارای انواع مختلفی است و به صورت های مختلفی در بازار موجود می باشد که شامل واکس کفش جامد، واکس کفش مایع و واکس کفش اسپری می باشد. متقاضیان می توانند بر اساس نیاز خود هر کدام از این محصولات را برای افزایش طول عمر کفش خود و حفظ زیبایی آن خریداری نمایند. 
قیمت واکس کفش به عوامل مختلفی وابسته می باشد که می توان به برند تولید کننده، نوع واکس و حجم بسته بندی آن اشاره نمود. 
این مجموعه نیز در زمینه فروش انواع واکس فعالیت دارد و محصولات خود را در سر تا سر کشور به فروش می رساند. متقاضیان می توانند جهت خرید عمده با همکاران ما در تیم فروش از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرند و این محصولات را با قیمت بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایند. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *