خرید اسپری جیر با قیمت مناسب

همانطور که خرید کفش جیر بسیار جالب و لذت بخش است ، خرید اسپری کفش نیز در نگهداری این محصول چرمی بسیار مهم است. شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع محصولات مراقبت از چرم به ویژه اسپری جیر است ، شما می توانید اسپری کفش را عمدتاً از صفحه اطلاعات شرکت واکس درخشان خریداری کنید.

اسپری جیر

اسپری ترمیم کننده جیر

اسپری ترمیم کننده جیر

اسپری اصلاح کننده و نرم کننده فرآورده‌ها جیر در عین تغذیه، از بافت جیر حفاظت کرده و رنگ آن را تازگی می بخشد. اسپری کفش جیر در رنگ های متنوعی وجود دارد.رنگ های در دسترس در بازار معاملات حاوی رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای تیره و بدون رنگ ۲۵۰ میل متناسب برای اقسام کیف، کفش و البسه چرم می باشد.که با حدود یک قرن پیشینه و عرضه کیفیت برجسته، محبوبیت خاصی در بین طرفداران فرآورده‌ها چرم، جیر و نبوک پیدا کرده است.

اسپری کفش بعنوان یکی از وسایلی می باشد که قادر خواهد بود به شکل درست و فوری کفش های جیر شما را پاک کند. یقیناً در کنار این اسپری یک سری مراقبت ها موجود‌می‌باشد که می تواند در پاکیزه ماندن و لک نشدن کفش های جیر شما را همراهی کند. شما قادر خواهید بود به جهت از میان برداشتن گرد و خاک روی کفش هایتان از برس ها بهره جویی کنید فقط توجه کنید که برس را در یک سو بکشید. شرکت تجاری درخشان از عرضه کنندگان محصولاتی مانند اسپری جیر می باشد.

اسپری جیر قهوه ای

اسپری جیر قهوه ای

با دقت به حساسیت بالای چرم جیر، برای مراقبت و حفاظت این فرآورده می توان از راهکارهای متفاوتی بهره گیری نمود. گردآوری اسپری کفش برای محافظت این فرآورده بسیار کاربردی می باشد. اسپری کفش باید موجب لطافت و براقی کفش جیر شود، و از همه بااهمیت تر ضد آب نیز باشد که به آسودگی از روی کفش جدا نشود. درصورتی که اسپری از روغنی در مایع خود بهره وری کرده باشد سبب نرم تر گردیدن کفش و درازی عمر آن می شود. اسپری کفش جیر همان گونه که در اول گفتیم باید رنگ کفش را برگرداند و مخل‌از رنگ پریدگی کفش شود.

اسپری تمیز کننده کفش جیر و نوباک برای تمیز کردن کفش های رسمی و روزمره ساخته شده از جیر مشکی یا نوباک توصیه می شود. این محصول ضد آب است بنابراین می توانید این اسپری را روی کفش خود بمالید و در هوای بارانی استفاده کنید ، از دیگر کاربردهای این اسپری می توان به بازگرداندن رنگ آن اشاره کرد که برای کسانی که کفش های جیر و نوباک را به مدت طولانی و بدون وقفه می پوشند عملکرد موثری است. ابعاد این محصول به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی بر روی هر سطحی حمل کرده و در نتیجه از کفش های خود به بهترین نحو مراقبت کنید. اسپری تمیز کننده کفش برای همه کفش های جیر، نوباک و پتینه مناسب است و همه کفش ها و محصولات چرمی کرکی را می توان به راحتی با این اسپری تمیز و جلا داد.

خرید عمده انواع اسپری بی رنگ کفش جیر

خرید عمده انواع اسپری بی رنگ کفش جیر

با دقت به ارزش خرید اسپری کفش که موجب دوام کفش جیر، در برابر رطوبت و لک ها می باشد، داد و ستد این فرآورده در سایت های آنلاین و مرکز خرید های ارائه مواد چرمی بسیار متداول می باشد. اسپری کفش در اندازه های مختلفی تولید می گردد. به منظور خرید اسپری مناسب کفش خود می توانید به فروشگاه های حضوری و یا مجازی تمام کشور رجوع کنید. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان گردآورنده اقسام واکس و اسپری کفش جیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *