تولید کنندگان اسپری براق کننده کفش چرم

همه کفش ها با گذر زمان و در نتیجه تماس با گرد و غبار و انواع مختلف آلاینده ها به تدریج رنگ و جلای خود را از دست می‌دهند. به همین خاطر برای زیبا سازی دوباره کفش ها از اسپری براق کننده استفاده می شود. مشخصات اسپری براق کننده کفش چرم چگونه است و از کجا می توان آن را با قیمت مناسب تهیه نمود؟

تولید کنندگان اسپری براق کننده کفش چرم

اسپری براق کننده کفش چرم چه مشخصاتی دارد؟

اسپری براق کننده کفش چرم چه مشخصاتی دارد؟ محصولات چرمی و به ویژه کفش هرچند از کیفیت بالایی هم برخوردار باشند اما به علت تماس مداوم با سطح زمین و آلاینده های مختلف موجود جلای خود را از دست داده و رنگ آنها مات می شود. هدف از تولید اسپری براق کننده کفش بازگرداندن مجدد تازگی و نو بودن به کفش چرمی باشد.

اسپری براق کننده کفش چرم حاوی ترکیبات آنتی استاتیک بوده که مانع از چسبیدن گرد و غبار به سطح کفش چرم می شوند. این محصول دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالا بوده و لکه های جرم و کثیفی را به راحتی از سطح کفش چرم پاک می کند.

همچنین این محصول با ایجاد لایه محافظ در سطح کفش مانع از تاثیر نور مستقیم آفتاب می شود و به این ترتیب از رنگ پریدگی آن جلوگیری می کند. از مشخصات بارز اسپری های براق کننده کفش ایجاد یک سطح مرطوب بر روی کفش بوده و به همین خاطر از خشک شدن چرم جلوگیری می کند.

این محصول در حجم‌های 250 تا 500 میلی لیتر (سی سی) و در قوطی های مخصوص فلزی به بازار عرضه شده است.

اسپری براق کننده حاوی ماده آنتی باکتریال نیز می باشد و به از بین بردن عوامل بیماری زای موجود بر روی سطح کفش کمک می کند.

البته توجه داشته باشید که استفاده روزانه از این اسپری می تواند به کیفیت چرم کفش آسیب برساند و به همین خاطر باید به صورت هفتگی از آن استفاده کرد. 

این محصول را می توان پس از استفاده از واکس چرم بر روی سطح کفش اسپری کرد.

راهنمای خرید اسپری براق کننده کفش چرم

راهنمای خرید اسپری براق کننده کفش چرم چنانچه در زمینه فروش انواع واکس برای محصولات چرمی مانند کیف و کفش دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از  اسپری براق کننده کفش چرم می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خرید  اسپری براق کننده می توانيد با تولید کننده این محصول به طور مستقیم ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از سایر مشخصات این محصول و قیمت روز آن نسبت به سفارش این اسپری اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *