تولید بهترین واکس کفش سرمه ای

تولید بهترین واکس کفش سرمه ای

در ایران، تولید بهترین واکس کفش سرمه ای را برندهای مطرح انجام می دهند که از مواد اولیه مرغوبی استفاده می کنند؛ ولی نوع با کیفیت، چه ویژگی هایی دارد؟ کدام عناصر تشکیل دهنده در این عرصه به کار گرفته می شوند؟ از کجا می توان این واکس ها را تهیه کرد؟ در این زمینه ما توضیحات مفصلی در زیر ارائه داده ایم.

روش تولید واکس کفش سرمه ای

تولید بهترین واکس کفش سرمه ای

در روش تولید واکس کفش سرمه ای، ترکیبات گوناگونی به کار گرفته می شوند که می توان اصلی ترین عناصر را موم زرد و کارنوبا، تربانتین و رنگ قابل حل دانست. شرکت هایی که در حوزه ساخت این محصولات فعالیت می نمایند، با استفاده از دستگاه های جدید، واکس ها را با کیفیت اعلاء می سازند و ارائه می دهند.

آنان با دقت به جزئیات و وزن مواد اولیه دقت می کنند؛ چون اگر یکی از آنان کم یا اضافه شود، فرمول کاملاً بهم می ریزد. به همین دلیل است که در حال حاضر، دستگاه های پیشرفته ای در این حوزه ساخته شده اند. باید گفت، شرکت تولیدی، محصولات خود را به اشکال زیر می سازد:

  • واکس مایع کفش: به صورت اسپری و یا معمولی تولید می شوند.
  • واکس جامد کفش: قدیمی ترین و مشهورترین نوع واکس می باشد که در قوطی های فلزی عرضه می شوند. کارخانه واکس بلدرچین یکی از تولید کنندگان واکس جامد سرمه ای در ایران است.
  • واکس خمیری کفش: نرم و منعطف هستند و بسیار راحت می‌ توان از آن استفاده کرد.
  • واکس اسفنجی کفش: در واقع یک تکه اسفنج است که در آن آغشته به واکس مایع می باشد.

این ها مهمترین واکس هایی هستند که امروزه ارائه می شوند. می توان از هر یک محصولات برای تمیز و براق کردن کفش های چرمی سرمه ای رنگ، استفاده کرد.

قیمت نهایی واکس کفش سرمه ای

تولید بهترین واکس کفش سرمه ای

با انواع واکس های مخصوص کفش آشنایی حاصل کردید. خوب است بدانید که این محصولات، برای چرم های طبیعی و مصنوعی مناسب هستند و شما علاوه بر تمیز کردن کفش ها، می توانید سایر کالاهای چرمی را نیز، رنگ آمیزی کنید. در هر حال، قیمت واکس کفش سرمه ای گوناگون اعلام می شود.

دلیل این موضوع، بیشتر وابسته به کیفیت، نوع فرآوری، مارک شرکت سازنده، حجم خرید و نوع بسته بندی دارد که هر پکیج، وزن های گوناگونی را دارا می باشد.

باید گفت، مرغوب ترین واکس ها، کفش ها را نه تنها براق و تمیز می نمایند، بلکه باعث نرم شدن‌ شان می شوند و همینطور سبب می گردند تا در برابر نور خورشید و رطوبت نیز مقاومت نسبی پیدا کنند. به این صورت، عمر کفش شما طولانی تر خواهد شد و از جانبی، بهتر از آن نگهداری می کنید.

خرید بهترین های این محصول را می توانید از این سایت انجام دهید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *