تولید ابر واکس با کیفیت صادراتی

کالا های صادراتی را احتمالا بتوان جزء بهترین محصولات تولید داخل کشور دانست. زیرا به نظر می رسد که بازار های بین المللی برای تایید و پذیرش محصولات عرضه شده نظارت سخت گیرانه تر و شدید تری بر کیفیت آن ها می نمایند. بر این اساس شاید بتوان گفت تولید ابر واکس با کیفیت صادراتی در داخل کشور و صادرات آن به بازار های جهانی بیانگر این است که این محصول تولید داخل کیفیت قابل قبولی دارد.

تولید ابر واکس با کیفیت صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید ابر واکس

مختصری درباره فرآیند تولید ابر واکس شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که تاکنون به طور پیوسته از انواع ابر واکس برای براق و تمیز نمودن کفش ها و البسه چرم خود استفاده می کنند و به همین علت این محصول را به خوبی می شناسند ولی دانش اندکی درباره نحوه تولید این محصول دارند و یا حتی شاید هیچ دانشی در این باره نداشته باشند. برای همین در این نوشتار تلاش می شود تا از طریق ارائه توضیحاتی مختصر پیرامون فرایند تولید ابر واکس دانش شما در این باره ارتقا داده شود.

با استناد به یافته ها شاید بتوان گفت فرایند تولید ابر واکس گرچه امری صنعتی است ولی دشوار به نظر نمی رسد. بر اساس داده های موجود به نظر می رسد در فرایند تولید ابر واکس تنها یک مرحله وجود دارد و آن در حرارت مواد اولیه با هم مخلوط شده و سپس به صورت تدریجی سرد شده و پس از آن بسته بندی می گردد.

گفته می شود تمام عملیات تحت فشار اتمسفریک صورت می گیرد و به نظر می رسد دما در طی آن نیز نهایتا صد درجه سانتیگراد می باشد.

عرضه بدون واسطه ابر واکس با کیفیت صادراتی

عرضه بدون واسطه ابر واکس با کیفیت صادراتی به نظر نگارنده شاید صادرات یک محصول نظیر ابر واکس کاری سخت تر از فروش آن در بازار داخل کشور باشد. زیرا برای فروش در بازار های جهانی ممکن است نظارت و رقابت در قیاس با بازار داخل شدید تر و بیشتر باشد. با این وجود شاید به خاطر قیمت جهانی بالاتر محصولات مختلف در بازار های جهانی و سود بیشتری که از طریق تجارت در این بازار ها ممکن است نصیب صادر کننده شود، شرکت های تجاری رغبت بیشتری به عرضه محصولات خود در این بازار ها داشته باشند.

همین امر ممکن است موجب شود که برخی افراد فکر کنند که امکان تهیه ابر واکس باکیفیت صادراتی در داخل کشور وجود ندارد. این در حالی است که این مسئله الزاما ممکن است درست نباشد و شما بتوانید با مراجعه یا برقراری ارتباط با واحد فروش یکی از شرکت هایی که به عرضه ابر واکس صادراتی باکیفیت به صورت مستقیم می پردازند این محصولات را ضمن کوتاه نمودن دست دلال با قیمتی منصفانه خریداری کنید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *