تولیدی واکس براق کننده کفش چرم

ظاهر کفش می تواند تاثیر بسیار زیادی در شیک بودن داشته باشد، افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند حتما به براق بودن و تمیز بودن کفش خود نیز اهمیت می دهند، در نتیجه تقاضا و مصرف برای این محصول روز به روز در حال افزایش است، تولیدی واکس براق کننده کفش چرم به دنبال تولید و عرضه این کالا با قیمت مناسب می باشد. 

تولیدی واکس براق کننده کفش چرم

اطلاعاتی درباره واکس براق کننده کفش چرم

اطلاعاتی درباره واکس براق کننده کفش چرم امروزه با استفاده از دانش روز و ماشین آلات و مواد اولیه مرغوب نمونه های متنوع و گوناگونی از انواع واکس براق کننده کفش تولید و روانه بازار شده است، شما به راحتی در بازار این نمونه از محصولات را در رنگ های، سیاه، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و سایر رنگ و در ظرفت های متنوعی می توانید مشاهده نمایید.

از این واکس ها برای براق و نرم کردن سطوح چرمی مانند داشبوردها، کفش های چرمی، کیف های چرمی و سایر محصولات چرمی می توان استفاده نمود، این نمونه از محصولات علاوه بر این که می توانند ظاهری زیبا به محصولات چرمی بدهد بلکه می تواند طول عمر این محصولات را افزایش بدهد. 

ماده اصلی تشکیل دهنده واکس روغن تربانتین می باشد که با ترکیب برخی مواد دیگر مانند استارین، آب و یا صابون تولید می گردد. استفاده از حلال مناسب در تولید واکس می تواند موجب بالا رفتن کیفیت واکس می گردد. 

قیمت خرید انواع واکس براق کننده کفش چرم

قیمت خرید انواع واکس براق کننده کفش چرم ماده اولیه واکس معمولا روغن تربانتین و یا پارافین مایع و یا نفت می باشد، قیمت مواد اولیه ساخت واکس معمولا برای مدت طولانی ثابت نیستند و همچنین قیمت این کالا تابع میزان عرضه و تقاضا نیز می باشد. 

اگر قصد خرید واکس براق کننده دارید بهتر است از نرخ روز این کالا اطلاع داشته باشید تا آن را گران نخرید. اما از کجا می توان قیمت واکس براق کننده را استعلام کرد؟ اگر به دنبال استعلام قیمت روز این کالا هستید می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان این مرکز با توجه به این که مدت زمان طولانی در زمینه تهیه و فروش این محصول فعالیت دارند می توانند به راحتی به شما کمک کنند و شما می توانید با ارتباط با آن ها علاوه بر این که از مشاوره رایگان با آن ها بهره مند شوید، می توانید قیمت روز این کالا را استعلام کنید.

در ضمن می توانید از این کارشناسان برای تهیه این کالا با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت کمک بگیرید، این کارشناسان به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین نمونه از این محصولات را با قیمتی باور نکردنی و زیر قیمت بازار خریداری نمایید.  

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *