تولیدی انواع واکس کفش چرم جیر

واکس کفش چرم جیر با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود. واکس به نوعی از مواد صنعتی گفته می شود که ترکیب اصلی آن را روغن ترابانتین تشکیل می دهد. استفاده از واکس مناسب طول عمر کفش چرم و دوام آن را افزایش می دهد.

تولیدی انواع واکس کفش چرم جیر

دلیل محبوبیت واکس کفش چرم جیر چیست؟

دلیل محبوبیت واکس کفش چرم جیر چیست؟ کفش تمیز یکی از نشانه های شخصیت افراد است. عموما کسانی که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند همیشه دارای کفش های تمیز و براق هستند. پوشیدن بهترین لباس ها نیز بدون استفاده از کفش براق و درخشنده تاثیر خاصی در زیبایی ندارد.

به این منظور با استفاده از وسایل ارزان قیمتی مانند واکس می توان ظاهری درخشنده و براق به کفش ها بخشید و آنها را در هماهنگی با سایر پوشاک و البسه مورد استفاده قرار داد.

توجه به این امر خود دلیلی بر محبوبیت استفاده از انواع واکس کفش چرم جیر یا سایر انواع کفش های زنانه یا مردانه می باشد.

واکس زدن نه تنها به زیبایی کفش کمک می کند بلکه دوام و طول عمر آن را نیز افزایش داده و از پوسته پوسته شدن و ساییده شدن آن جلوگیری می کند. 

متناسب با کفش های گوناگون و رنگ آنها واکس هایی به رنگ مختلف و به شکل مایع یا جامد تولید شده اند که هر یک با کفش مناسب خود قابل استفاده می باشند.

قیمت خرید انواع واکس کفش چرم جیر

قیمت خرید انواع واکس کفش چرم جیر موم و کرم دو نوع از اشکال واکس می باشند که موم همان واکس است که ماده اولیه تشکیل دهنده آن را تربانتین تشکیل داده و نسبت به کرم حالت جامد تری دارد. 

کرم شکل دیگری از واکس است که درخشش خاص خود را دارد اما از نظر غلظت حالت روان تری در مقایسه با موم دارد. درخشندگی روی کفش حاصل از کرم نیز مانند درخشندگی موم می باشد.

کرم حالت مرطوبی دارد که سبب باز شدن منافذ روی چرم شده و کفش هایی که کمی خشک هستند با استفاده از کرم نرم و تمیز می شوند.

بر این اساس قیمت خرید انواع واکس متفاوت می باشد. قیمت واکس کفش چرم جیر که به صورت قوطی های کوچک بسته بندی شده است تابعی از قیمت خرید مواد اولیه تشکیل دهنده آن می باشد.

برخی انواع واکس ها دارای فوم جهت واکس زدن کفش نیز می باشند که به این سبب قیمت آنها از واکس های ساده بیشتر است.

از طرفی برخی شرکت ها محصولاتی مرغوب و با کیفیت در این حوزه می سازند که در بازار از فروش بالایی برخوردار است. از این روی نام و برند شرکت تولید کننده نیز تعیین کننده قیمت این کالا خواهد بود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *